Ny boks oppe - Atlanta!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Sånt liker vi! :) Og forhåpendligvis står det en boks hos meg om ikke så lenge også.

421984_10150559338416036_554781035_9233272_2087500964_n.jpg

2 nya boxar på Kanrieöarna och 1 ny box på Madeira nästa vecka.
Minst 10 nya boxar i USA under mars månad!
2 nya boxar i Libanon och 1 ny box i Erbil (Irak) i April.

Finns det områden i Norge som behöver bättre täckning?

Det hadde vært fint med en ''Boks'' på en oljeplattform i Nord-sjøen...

Har noen plasser som jeg ønsker meg en ''Boks'' på, her er de:
ANTALYA, Minneapolis, Goose Bay, Halifax, Denver, Salt Lake City, Oklahoma City, Dallas, Jan Mayen, Svalbard (Longerbyen), Hurghada, Sharam el Shaihk,

Og Flere i Seatle omerådet,

Last edited:
Og Flere i Seatle omerådet,

En boks som dekket Puget Sound-omraadet staar veldig hoeyt paa oenskelisten. Selv om PDX-radaren har en fantastisk rekkevidde og sammen med de nord for grensen gir brukbar dekning i hoeyden, hadde det vaert fint med bedre dekning i de lavere lag.

Last edited:
Er det haap om aa faa en boks til Rovaniemi foer neste julerush?

Rovaniemi startar på onsdag hoppas jag! :)
Kalix i Sverige planeras i april
Svalbard och oljeplattform hade varit jättekul, ingen som har några kontakter där?

Last edited:
Kunne sikkert vært en ide, men med tanke på at vi ikke har noen der fast, kan det bli et problem med stabilitet ..

Da var det en SBS-3 i hus her også ... og slik er første skjermbildet. Da venter jeg på script fra Wizard, så vil vi være oppe med feed.
Antenna står i vinduet foreløpig, men jeg har dekning ca 100nm sørover og østover. Regner med bedre hele veien rundt når jeg får den opp på taket.

radar1st.jpg

Stusset litt da jeg så et litauisk flagg i panelet .. men det viste seg å være forhenværende PH-AAZ fra Amsterdam Airlines, nå LY-VEZ for Avion Express, på subcharter for Cubana ..

Og jeg ser fly helt nesten helt ned til kysten med vindusantennen min .. Dette kan bli veldig bra når jeg får den opp på taket!

Har en sbs1 som jeg jobber med å få på plass i Stokke i Vestfold. Har en bra antenne så får jeg den på den rette plassen så ser dette veldig bra ut!

Da har KGVL begynt å feede. Som nevnt, brukbar dekning fra kontorvinduet mitt. Nå begynner jobben med å finne noen til å klatre opp på taket mitt ... ;)

Back