NSFF inviterer til årets Fotosessjon på Gardermoen!

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
NSFF inviterer til årets Fotosessjon på Gardermoen!

NSFF har den store glede av å invitere ALLE til årets store Photosession.

invitasjon.jpg

Dette er åpent for alle, selv om du ikke er medlem.

Så sett av datoen allerede nå, og meld deg på post@flyspotter.net og ta gjerne med deg venner.

Det går rykter om at NSFF vil få MEGET gode rabatter denne dagen hos fotovideo.no

Velkommen.

NSFF

Last edited:
Re: NSFF inviterer til årets Fotosessjon på Gardermoen!

Dette ser ut til å bli en knall kveld :) Supert valg av tema :)

5 dager etter lønning og jeg har langfri. Say no more.

Har allerede sendt påmelding!

Vidar

Last edited:

Dette hørtes interessant ut, flott med slike arrangementer! Akkurat den dagen skal lønna være på plass også, såe... :p

Datoen er satt av, så jeg kommer nok:)

Dette virker meget lovende! Blir nok påmelding, og kanskje får jeg noen rekrutter jeg er iferd med å skaffe ;) Slutter tidlig denne dagen (13.45) - noen som har lyst på litt spotting ved vestre før vi stikker bort til flysamlinga?

Dette virker meget lovende! Blir nok påmelding, og kanskje får jeg noen rekrutter jeg er iferd med å skaffe ;) Slutter tidlig denne dagen (13.45) - noen som har lyst på litt spotting ved vestre før vi stikker bort til flysamlinga?

over her :hi2

Hmm, skulle veldig gjerne vært med! :)
Kunne trengt noe nytt utstyr, og rabatter i tillegg er ingen negativ ting!

Situasjonen spisser seg til med deadlines i fordypning av jorunalistikk, men får håpe jeg kommer likevel!

Ved kjøp av objektiver, betales det på stedet med kort eller får man tilsendt regning? Det siste må ikke forekomme da min frue er meget økonomisk :lol:

Ved kjøp av objektiver, betales det på stedet med kort eller får man tilsendt regning? Det siste må ikke forekomme da min frue er meget økonomisk :lol:

Etter som jeg har skjønt på SK917 (Hans Olav) så må hver enkelt reise ned til fotovideo i Møllergata å kjøpe der, tror ikke vedkommende som kommer har med seg DET utvalget av div linser.

Men tilbud er lovet, så man får nok en rabattkode man skal bruke vil jeg tro.

Etter som jeg har skjønt på SK917 (Hans Olav) så må hver enkelt reise ned til fotovideo i Møllergata å kjøpe der, tror ikke vedkommende som kommer har med seg DET utvalget av div linser.

Men tilbud er lovet, så man får nok en rabattkode man skal bruke vil jeg tro.

Det var kjekt. Håper de ikke kommer med puse-rabatter men heller skikkelig SPOTTER-RABATTER. Kommer fra nattvakt og skal snu døgnet denne dagen men uansett glær æ mæ sjø.

Æh, utrolig hvor mye som skulle ødelegge akkurat når det arrangeres slike opplegg som dette. Må nok melde pass... :(

Kommer mest sannsynlig innom en tur dersom eg finner en måte og komme meg bort dit på :)

Takk for det Viking1965, men fikk ordnet meg transport bort, så eg kommer :)

Back