Novair med ny sikkerhetsdemo.

Sikkert bra på charter med mange barn, men ALDRI på noen ruteflyvning med forretningsfolk ombord.

Herregud så dårlig!:angry:

Sikkert bra på charter med mange barn, men ALDRI på noen ruteflyvning med forretningsfolk ombord.

Hvorfor ikke? Om man har sett den en gang er jo det det viktigste. Og samtidig så fanger den jo oppmerksomheten vil jeg si.

Er jo ikke noe poeng i å gjøre sec.demoen så kjedelig og nøytral som mulig. Skal man se det pedagogiske perspektivet så må den jo være livelig og kreve oppmerksomhet. Dette fra alle, ettersom det alltid er noen ferske flyvere med.

Er forretningsfolk så (selv)høytidelige og grå at de ALDRI kan like en safety-demo som er litt utenom det vanlige, i motsetning til de monotone og homogene demoene som brukes i de fleste andre selskaper? Joda, klart at det sikkert fungerer aller best med primært charterflygninger med mange barn ombord, men hvorfor skulle det ALDRI kunne fungere på en ruteflyvning med såkalte forretningsfolk ombord?

Syns denne videoen var litt sjarmerende jeg (og jeg som vanligvis ikke har mye til overs for barn :p), og det uten at det går på bekostning av formidlingen. Vil heller si at det har motsatt effekt, man biter seg merke i videoen og hva den formidler i større grad enn den vanlige demoen man har sett ørten ganger før.

Jeg synes uttalelsen din er dårlig.

Mye større sjanse for at jeg ville følge med på denne presentasjonen i steden for en av de kjedelige voksne.

Jetset mener åpenbart sikkerhetsvideoer må være pretensiøse og sauset ned i cheezy billigprodusert musikk. Slik seg hør og bør i alt som har med fly og gjøre. Denne her er jo rett og slett et sted mellom 999.999 og 1 million ganger bedre. Når var det sist man så selvironi, innovasjon i utrykket og OK musikk i noe som kommer fra flybransjen?

Bra Novair!

Wingman: hæ? Utifra kvaliteten ville jeg gjette at de fint kunne tatt seg betalt mer for denne videoen enn Norwegian har betalt for sikkerhetsvideoen og liveryet sitt tilsammen.

Last edited:
Back