Originally posted by CK
DY har free-seating, og det selges mat ombord. De er litt trange - 149 seter i en 737-300 (SAS Braathens' 737-700 som er like store har 131 eller 134 seter)
Norwegian har også et "easyJet-system" hvor man får gå ombord etter hvor tidlig man sjekker inn, men regner med at de ikke bruker dette til Krakow.
Originally posted by Thomas
Har aldri gjennomført en boarding etter BN - policy er de med infants, småbarn og de som trenger (spesiell) assistanse først.. deretter er det bare å peise på..
Hvor har du overnevnte kommentar fra?
Originally posted by NB
http://www.norwegian.no/sw11190.asp![]()
Originally posted by NB
Originally posted by Thomas
Har aldri gjennomført en boarding etter BN - policy er de med infants, småbarn og de som trenger (spesiell) assistanse først.. deretter er det bare å peise på..
Hvor har du overnevnte kommentar fra?
http://www.norwegian.no/sw11190.asp![]()
Originally posted by DY
Flymagasinet til Norwegian er blitt ganske bra, men savner endel informasjon på internettsidene deres. Hvorofr legger ikke Norwegian ut informasjon om hva som er tilsalgs ombord og til hvilke priser, samt tax-free? Dårlig! Her er Sterling, flynordic og SAS bedre!
Originally posted by Ræser
Prislister etc står da i magasinet,
Originally posted by LN-FHU
..
Ellers er det mat og drikke og få kjøpt ombord , og ufattelig mange flotte jenter som jobber ombord hos DY , DET er flott det.........:smokin
Takk superhai :devot:Originally posted by Superhai
Originally posted by Ræser
Prislister etc står da i magasinet,
Han mente vel internettsidene...
Originally posted by P.A. VIKING
Originally posted by LN-FHU
..
Ellers er det mat og drikke og få kjøpt ombord , og ufattelig mange flotte jenter som jobber ombord hos DY , DET er flott det.........:smokin
.....ufattelig mange flotte jenter ...., hm da har jeg vært ufattelig uheldig på mine flights ....
:sarc
Originally posted by P.A. VIKING
.....ufattelig mange flotte jenter ...., hm da har jeg vært ufattelig uheldig på mine flights ....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.