• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian vurderer egen lounge (splittet fra BOS-tråden)

SQ321

ScanFlyer Gold
Norwegian vurderer egen lounge (splittet fra BOS-tråden)

Hører ikke helt hjemme i denne tråden men OSL sier til VG i dag at DY vurderer egen lounge.
 
Re: Norwegian vurderer egen lounge (splittet fra BOS-tråden)

Her er for øvrig artikkelen der fokus egentlig er på utvidet SAS og OSL lounge:

I oktober åpner SAS' 1300 m² store utlands-lounge på Oslo Lufthavn, men allerede nå kan du få en smakebit av den. Også OSL utvider sin lounge.

Vangstein utelukker ikke at det kan dukke opp flere lounger på flyplassen etter utbyggingen, det er fortsatt ikke helt bestemt hva det nye arealet skal brukes til.

– Dette vil styres av etterspørselen rett og slett, sier han.

Norwegian, som i dag benytter fellesloungen på OSL, snuser på muligheten for en egen lounge.

– I forbindelse med åpningen av ny terminal på OSL vil vi evaluere alle eksisterende tilbud vi har i dag i tillegg til å se på nye, inkludert en mulig lounge, sier Lasse Sandaker-Nielsen, kommunikasjonssjef i Norwegian, til VG.

http://www.vg.no/forbruker/reise/reiseliv/slik-blir-den-nye-megaloungen-paa-osl/a/23493281/
 
Re: Norwegian vurderer egen lounge (splittet fra BOS-tråden)

Helt naturlig, etterhvert som de evolverer. På ett eller annet tidspunkt krysser man volumlinjen mellom lønnsomhet ved å leie seg inn og ved drifte selv.
 
Re: Norwegian vurderer egen lounge (splittet fra BOS-tråden)

Helt naturlig, etterhvert som de evolverer. På ett eller annet tidspunkt krysser man volumlinjen mellom lønnsomhet ved å leie seg inn og ved drifte selv.

Men leier DY lounge i det hele tatt? Trodde ikke de hadde lounge tilbud jeg.
 
Re: Norwegian vurderer egen lounge (splittet fra BOS-tråden)

De tilbyr for premier klasse på IC. Ellers ikke.
 
Re: Norwegian vurderer egen lounge (splittet fra BOS-tråden)

Dette ønsker jeg velkommen.
Er ikke så langt fra at de ser på mulighetene for å bli med i en stor allianse om de kjører fasttrack, lounger og 2-klassekabiner :)
 
Re: Norwegian vurderer egen lounge (splittet fra BOS-tråden)

Dette ønsker jeg velkommen.
Er ikke så langt fra at de ser på mulighetene for å bli med i en stor allianse om de kjører fasttrack, lounger og 2-klassekabiner :)


Da har da ikke så mye med allianser og gjøre
 
Re: Norwegian vurderer egen lounge (splittet fra BOS-tråden)

Direkte har det nok ikke det, men det er jo et skritt vekk fra typisk LCC..
"Typisk LCC" begynner vel generelt å bli en litt vag definisjon?
 
Re: Norwegian vurderer egen lounge (splittet fra BOS-tråden)

Greit nok, men da har de snart samme tilbud som SAS foruten alliansen ;)
Riktignok er ikke DY premium business men..
 
Back
Top