• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian vokser i rekordfart

Tror Norwegian er større enn SAS i 2015

Tar denne i småprat, da det strengt tatt er akkurat det. ;)

Det er e24.no som melder dette, etter en uttalese av Ole Kirchert Christensen til aftenposten.

Ikke før SAS fikk Rickard Gustafson som ny sjef i år har SAS tatt lavprisselskapene på alvor.

Det er nok på høy tid at SK med flere selskaper tar Norwegian, Easyjet og Ryanair på blodig allvor.. Det har de nok gjort en stund, men det er beinhard konkurranse om pengene våre...

Re: Tror Norwegian er større enn SAS i 2015

Det er nok på høy tid at SK med flere selskaper tar Norwegian, Easyjet og Ryanair på blodig allvor.. Det har de nok gjort en stund, men det er beinhard konkurranse om pengene våre...

jeg tror nok de tar LCC'ene på alvor, men det er mulig de har håpet at presset fra disse var forbigående.:)

Jeg hørte for en stund siden en i SAS Braathens kommersielle ledelse forklare meg at det ikke var konkurranse med selskap X fordi de fløy til flyplass A i en gitt by, mens SASBU fløy til flyplass B. Da måtte jeg trekke litt på smilebåndet...;) Det hører med til historien at de fleste nok vil hevde at om man flyr til flyplass A eller B i denne byen er tilnærmet likegyldig (mao ikke flyplasser som ligger langt ute på landet).

Back