• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian varsler flere nye ruter fra Rygge

Gode nyheter!

Forhåpentligvis kan mitt firma bidra med bestilling av 30 billetter til Istanbul eller Barcelona fra Rygge når vårens seksjonstur skal bestilles!

Dette er hyggelig. Jeg tror de vil gjøre det meget bra på de fleste rutene - flyene til Barcelona, Athen, Budapest, Warszawa, Malaga og Alicante er vel bankers. Szczecin, Valencia og Beograd har vel bra potensiale, mens jeg er mer usikker på Palanga. Jeg tror også at Bergen vil gå bra - med to daglige avganger vil nok mange i denne regionen velge denne ruten fremfor å dra opp til Gardermoen. Dessuten vil kanskje Oslo-folk observere at det er litt billigere å fly fra Rygge. Nå er det viktig å holde trykket oppe på billettsalget - for det er jo i all hovedsak nå folk kjøper billetter fra Rygge, og ikke i høst da alle rutene ble lansert. Det kan de ikke leve lenge på.

Når det gjelder nye ruter, så er jeg sikker på at Norwegian har lyst til å åpne en rute til Trondheim, men dette avhenger vel helt av hvordan det går med ruten til Bergen. Ellers er det vel alltids mulig å tjene penger på ruter til Kroatia og Italia.

Nå er det viktig å holde trykket oppe på billettsalget - for det er jo i all hovedsak nå folk kjøper billetter fra Rygge, og ikke i høst da alle rutene ble lansert. Det kan de ikke leve lenge på.

Forholdet du påpeker er dessverre et faktum. Billettsalget var veldig bra rett etter at rutene ble lansert, men dabbet betraktelig av etterhvert.

Hvis Rygge skal leve videre med et akseptabelt rutetilbud må folk støtte opp nå når rutene starter opp.

Jeg ønsker Rygge alt godt, og vet at for mange østfoldinger ser tiden før og etter Rygge Lykke til!

Kjempegøy!!! Rygge vil helt klart bli et meget bra alternativ for mange - også oss innflyttere på Oslo Vest...

Back