C Cessna182 ScanFlyer Blue 4 Jan 2011 #1 Norwegian til Dubai - når legges billetter ut? Noen som kan fortelle meg når billettene med Norwegian til Dubai i november blir tilgjengelig for bestilling på nett ?
Norwegian til Dubai - når legges billetter ut? Noen som kan fortelle meg når billettene med Norwegian til Dubai i november blir tilgjengelig for bestilling på nett ?
LN-FHU Superflyer 4 Jan 2011 #2 Re: Norwegian til Dubai - når legges billetter ut? Cessna182 said: Noen som kan fortelle meg når billettene med Norwegian til Dubai i november blir tilgjengelig for bestilling på nett ? Click to expand... Jeg skal ikke påstå noe som helst , men du kan jo forsøke å spørre her
Re: Norwegian til Dubai - når legges billetter ut? Cessna182 said: Noen som kan fortelle meg når billettene med Norwegian til Dubai i november blir tilgjengelig for bestilling på nett ? Click to expand... Jeg skal ikke påstå noe som helst , men du kan jo forsøke å spørre her
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 5 Jan 2011 #3 Re: Norwegian til Dubai - når legges billetter ut? Grovt forenklet, så pleier vinterrutene å bli lagt ut omtrent når sommerrutene starter, og omvendt. Med andre ord er nok en gang i mars et brukbart tips.
Re: Norwegian til Dubai - når legges billetter ut? Grovt forenklet, så pleier vinterrutene å bli lagt ut omtrent når sommerrutene starter, og omvendt. Med andre ord er nok en gang i mars et brukbart tips.