Norwegian starter Værnes - Antalya S10

• Thread starter Thread starter LTH
  • Start date Start date
Re: Norwegian med ny rute fra TRD ---> ANTALYA

Syns ikke rutetidene for ruten var så veldig mye å hoppe i taket for.

Avg. Værnes hver lørdag 18:10

Med retur som ankommer Værnes natt til søndag 03:55.

Hvem vil ankomme Værnes kl 03:55?

Det er vel sikkert det eneste alternativet man kan få til med base flyene på TRD. De er jo i all hovedsak oppbrukt på dagene, så derfor må natten benyttes.

Antalya selger jo så vidt jeg vet veldig bra fra både BGO og OSL, så dette kommer nok til å bli en populær rute også fra TRD!
Antalya er jo også en typisk charter-destinasjon, så de som evt har reist fra TRD tidligere år, er vel kanskje vant til å reise på ubekvemme tidspunkt?

Antalya selger jo så vidt jeg vet veldig bra fra både BGO og OSL, så dette kommer nok til å bli en populær rute også fra TRD!
Antalya er jo også en typisk charter-destinasjon, så de som evt har reist fra TRD tidligere år, er vel kanskje vant til å reise på ubekvemme tidspunkt?

Antalya er en av sommerens store vinnere, noe som merkes på prisnivået også. Undertegnede skal til Tyrkia i sommer, og både charter og DY ble sjekket. Det endte med Turkish, og en stopover i IST, noe som i rene flybilletter ble drøye 2000 kroner billigere pr. snute.

Men før noen kaster seg over meg her - nei, jeg synes det er helt topp at DY får solgt setene sine dyrt! ;)

Værnes er døgnåpen, Derimot er sikkerhetskontrollen stengt midt på svarteste natten.
De får vel noen til å stå der også hvis det går fly, tipper jeg.

Syns ikke rutetidene for ruten var så veldig mye å hoppe i taket for.

Avg. Værnes hver lørdag 18:10

Med retur som ankommer Værnes natt til søndag 03:55.

Hvem vil ankomme Værnes kl 03:55?

Dette blir bare helt topp:D Svært mange returflighter fra Middelhavet ankommer midt på natten/tidlig på morgenen om sommeren. Dette gjelder alle de større flyplasser i Norge som har både charter- og rutefly til "syden".

Flyene skal være i luften, denne maskinen går forøvrig AGP først på dagen. B737-800:)

Visste ikke at Værnes hadde oppe så sent :P

Det er nattestengt frem til 30. juni grunnet legging av senterlys i rullebanen. Men etter det er det døgnåpent igjen :colgate:

Re: Norwegian med ny rute fra Trondheim til Antalya

DY er offensive og åpner nok en rute på "chartermarkedet". Jeg tror dette kan bli en OK sommerrute, men neppe et tilbud til vinteren.
Så gjenstår det å se om det er marked for både DY og charter til AYT fra Værnes.

Re: Norwegian med ny rute fra Trondheim til Antalya

AYT virker nesten å være umettelig tra TRD. Jeg har mistet tellingen på hvor mange fly det går i uken på strekningen. (Skoleferie sommer) Jeg har stor tro på ruten da mange har kjøpt leilighet i AYT området :)

Last edited:
Back