• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY Norwegian - spørsmål om innsjekk/bagasje/seter og setereservasjon

Godt vi har råd til å betale oss ut av statusen;-)
Godt poeng.
For de som ikke reiser så mye ... Hva er kostnadene for å 'kjøpe seg opp' via poeng/kredittkort/cash osv i forhold til å kjøpe Business og få fordelene med på kjøpet ... ? I mange tilfeller er det nok langt billigere å kjøpe business med en gang. ;)
 
  • Like
Reactions: EB
Jeg kombinerer det. Kjøper gjerne både business og first i LH-gruppen, men har da status for det
 
Jeg kombinerer det. Kjøper gjerne både business og first i LH-gruppen, men har da status for det
Strengt tatt har man vel status nettopp på grunn av det. :) Men nå er vi seriously off topic her.
 
Mitt selskap har en avtale kode som kan brukes privat hos Norwegian også. Denne skal gi inkludert Fast track på alle bestillinger. Profilen min er oppdatert i Norwegian, men fordelen vises ikke i reservasjonen. Noen ideer om hva jeg gjør feil?
 
Mitt selskap har en avtale kode som kan brukes privat hos Norwegian også. Denne skal gi inkludert Fast track på alle bestillinger. Profilen min er oppdatert i Norwegian, men fordelen vises ikke i reservasjonen. Noen ideer om hva jeg gjør feil?
Lurer på om de har endret på noe. Har også en lignende avtale, som før krevde at man la inn en kode i profilen. Nå har vi en kode som må legges inn hver gang man bestiller. Men tidligere har det fungert uten problem å få fast track med, vises dog ikke underveis i bestillingen.
 
Back
Top