T TheEirikK ScanFlyer Silver 5 Jul 2013 #1 Norwegian seteplass? Skal reise med en B738 om ikke så lenge. KRS - OSL. Jeg har tenkt til å filme/ta bilder fra seteplassen. Hvilket sete er det beste stedet å sitte for å få ordentlig film/bilder? Last edited: 5 Jul 2013
Norwegian seteplass? Skal reise med en B738 om ikke så lenge. KRS - OSL. Jeg har tenkt til å filme/ta bilder fra seteplassen. Hvilket sete er det beste stedet å sitte for å få ordentlig film/bilder?
D Dag Viking ScanFlyer Mile High Club 6 Jul 2013 #2 De beste filmene og bildene kommer vanligvis fra klappsetet.
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 6 Jul 2013 #3 Ellers, ønsker du utsikt mot bakken så er det greit med et sete foran eller bak vingen.
T TheEirikK ScanFlyer Silver 6 Jul 2013 #4 Dag Viking said: De beste filmene og bildene kommer vanligvis fra klappsetet. Click to expand... Spør jeg pilotene med en gang jeg kommer inn på flyet da?
Dag Viking said: De beste filmene og bildene kommer vanligvis fra klappsetet. Click to expand... Spør jeg pilotene med en gang jeg kommer inn på flyet da?