• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian rammet av innbrudd

Herlov

ScanFlyer Gold
http://www.standbynews.no/7160.0.html?&no_cache=1&tx_standbynews_pi1[showUid]=14972&cHash=ca69c60f15

CK, hvor var du natt til onsdag? :cool2 ;)

CK er da ingen narkoman...og det er vel de som stort sett gjør slike innbrudd!!!:naughty:

*HOST* Er det stort sett narkomane som gjør slike innbrudd EB...?:naughty: Forklar er De snill...

Men, når det er sagt, mon tro om Norwegian er i kategoerien bedrifter som har som policy at "det skjer ikke oss"?

Originally posted by EB
CK er da ingen narkoman...og det er vel de som stort sett gjør slike innbrudd!!!:naughty:
Som å lese FRP sin valgbrosjyre jo........
..overraskende holdning...og for 2.gang siden jeg ble medlem velger jeg å bruke :naughty:

Så så... Her i vårt firma har vi faktisk tatt flere narkomane på vei ut av bygget med pc`er...ved flere anledninger. Så det var vel først og fremst et utsagn skrevet av erfaringer...enn så lenge har vi ikke hatt andre innbrudd. Heller ikke av CK som jo noen mente kunne være skyldig!

Men man skal passe på hva man sier. En ting er å si at det ofte er narkomane som står bak innbrudd. En annen ting er å si at narkomaner ofte gjør innbrudd.
Med det første utsagnet dømmer man ikke nødvendigvis alle narkomane.

Laurenz

Originally posted by laurenz
Men man skal passe på hva man sier. En ting er å si at det ofte er narkomane som står bak innbrudd. En annen ting er å si at narkomaner ofte gjør innbrudd.
Med det første utsagnet dømmer man ikke nødvendigvis alle narkomane.

Laurenz
Helt enig med deg Laurenz. EB burde heller kommet med en litt mer unnskyldende tekst enn å si "Så så" til oss...og inndirekte be oss roe oss ned siden noen har stoppet narkomane i ferd med å stjele der han jobber.

Men ingenting overrasker meg

Här är ännu ett bevis på att det är viktigt att tänka sig för vad man har skrivit innan man trycker på post så att man inte tolkas motsatt av vad man har tänkt sig.

Dagens ord av visdom från moderatoravdelningen.

Det er altid viktig å tenke seg. Men det gjelder spesielt når ting kommer på trykk. Det som er så farlig med fora er at man ikke kan lese kroppspråk eller høre på hvilken måtte noen sier noe. Ikke rart at bruk av smilies er så populær. En liten spøk kan veldig fort misfortåes fordi blir tatt for bokstavelig.

På jobben kan jeg finne på å spøke med og om utlendinger. (er en sånn en selv også) Men jeg ville aldri ha gjort det på nettet.

Hilsen,
Laurenz

til EB vil jeg bare si følgende.

flertallet av de Norske narkomane gjør aldri innbrudd, de vanker ikke på plata, tigger ikke på gata og ser ikke ut som lasaroner. Flertallet har god økonomi, dem fungerer flott i sine jobber. økonomien til dem tåler godt narkoforbruket og siden dem ikke raver rundt i gatene så merker man ikke noe til flertallet av narkomane i norge. Og til slutt EB: bor ikke du på vestkanten i Oslo? vestkanten har masse narkomane, rike narkomane og jeg våger påstanden om at det er flere narkomane i "finere" hjem i Oslo enn dem som kan kalles "plata-narkomane". I tillegg bor jo ofte bakmennene som forsyner landet med svineriet i "finere strøk " i Oslo.

Jan Roar Rød

Nå går det ikke an å stikke under en stol at mange narkomane er på despreat jakt etter penger til sitt forbruk, og ofte tyr til ulovlige midler som innbrudd i biler og private hjem for å finansiere dette. Alle vi som har bodd i Oslo noen år vet dette. Da jeg bodde i en blokk i Oslo 4 for noen år tilbake ble stadig mer og mindre dopede folk "fersket" under innbrudd / innbruddforsøk i boligblokken og biler på parkeringsplassen utenfor.

Har basolutt ingen vanskeligheter med aa si unnskyld!!! Var nok litt rask paa enterknappen i et forsvar av CK... Men igjen til naa har jeg selv kun opplevd innbrudd paa arbeidsplassen og en frastjaalet bil hvor alle gjerningsmennene var narkomane...

MEN IGJEN: SORRY!!!

Back