• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian på knærne?

atck

ScanFlyer Gold
Norwegian på knærne?

Bare se! :D

1ev16norwegian.jpg

Neida, det så ut som om hjulene virket under landing

1ev16norwegian3.jpg

Og noen andre besøkende.

1ev16svedforce2.jpg

1ev16herc7.jpg

1ev16herc4.jpg

1ev16bell4.jpg

1ev16bellcnosky12.jpg

Kyrre

Replying to Topic 'Norwegian på knærne?'

Bærre lækkert!

Var det i dag SWF var der?

Fine bilder! :up: Enorm stemning på det siste.

Hadde dette vært postet på fs.no-forumet så hadde det blitt ramaskrik på grunn av størrelsen, har lagt merke til en enorm mengde slike diskusjoner der inne i det siste.

Originally posted by LN-GBM

Fine bilder! :up: Enorm stemning på det siste.

Hadde dette vært postet på fs.no-forumet så hadde det blitt ramaskrik på grunn av størrelsen, har lagt merke til en enorm mengde slike diskusjoner der inne i det siste.

Takk for feedback. :)

Ja vanligvis så lager jeg bildene i flere størrelser, blant annet i 800 pixelbredde.
Men det er ikke alltid jeg gidder/har tid. Så da kan man velge mellom 1000-pixel + ett 1200-pixelbilde eller ingen bilder... ;)
1200'en var for å lage et skjermbilde til meg sjøl.
Så lenge jeg ikke skriver tekst som går utenfor skjermen så kan det da umulig ha så mye å si...

THS: I could tell you... ;)

K

No problems for me, dette er vel forumet for oversize? :cool2 Keep 'em coming, glad vi slipper den kranglende tonen det bestandig skal være på fs.no, de kan krangle med en gråstein. Har ingen problemer med størrelsen...

Ja vanligvis så lager jeg bildene i flere størrelser, blant annet i 800 pixelbredde.
Men det er ikke alltid jeg gidder/har tid.

Du vet at Fotosjåpp/Bridge kan "batche" reskalering av bilder for deg?

Originally posted by HaraldH

Men det er ikke alltid jeg gidder/har tid.

Du vet at Fotosjåpp/Bridge kan "batche" reskalering av bilder for deg?

Ja de sier så. :spin:

Jeg har bare ikke satt meg inn i det...

K

Originally posted by HaraldH

Ja de sier så. :spin:
Jeg har bare ikke satt meg inn i det...

Ikkje det spor vanskeligt for ein oppvakte unge mann fra sørvestlandet.... se bare her..... Stay organized while converting file formats (MOV: 5.90 MB) fra Adobe sine support sider.

Takk takk. Ska nok få sitt på're i kveld. Her på jobben e filmkikking håblaust på grunn av at me e tynne klientår.

K

Back