Norwegian NAX8702 Torp TRF 210311 Pilot Training Video

Kanon

ScanFlyer Gold
Hadde skrevet en lang post, men forumet tok å spiste den opp :D
Men jeg prøver igjen. Her er en redigert utgave av de touch-and-go jeg fikk filmet på Torp. Skulle ønske jeg hadde mulighet til å få med meg alle.

Filmet med et 60D + Canon 75-300mm F4-5.6 uten USM og IS pluss et godt stativ med videohode. På grunn av liten blender ble dybdeskarpheten så stor at støvkornene på sensoren dessverre kom med. Får huske ND filter neste gang slik at jeg kan bruke større blender åpning.

Bildene ble ikke så bra pga treg fokusering på objektivet. Får se om jeg laster opp noen litt senere. Enjoy :)

http://www.youtube.com/watch?v=BeimlMjXAb0&feature=youtu.be

Ser den ligger ute i ganske dårlig kvalitet nå, men om en time eller to er nok Youtube ferdig og videoen klar i 1080p for de som ønsker det.

Takk var du en av de som fløy? Her kommer del to som består av bilder tatt med 60D og den relativt labre objektivet Canon EF 75-300mm F4-5.6 Derfor er de ikke spesielt skarpe og fine.
Har laget et slideshow med de beste bildene, et bilde per sekund. Kroppet til 16x9 og nedskalert til 1920x1080p altså FullHD Enjoy :)

Ja, var nr. 2 som fløy...!
Selv om det ikke kvaliteten var optimal så var det jo veldig greit å få den første flyturen i 737 på film!!

Ut i fra filmen og klokkeslettene så tror jeg at alt fra 1:10 og utover er meg...Vi var 5stk go fløy 6 landinger hver..

Skikkelig flaks for deg. Det er bare å tipse hvis det skulle være noe mer action på gang, så blir det film og bilder ;)

Skikkelig flaks for deg. Det er bare å tipse hvis det skulle være noe mer action på gang, så blir det film og bilder ;)

Det kommer ny pulje med folk hver 3-4 uke fra nå av, så det blir nok av 737 fra NAX å se på torp fremover!

Back