Norwegian med ny rute fra 14/4-05

LTH

ScanFlyer Gold
Medlem
Oslo-Krakow skal flys av DY Torsdag og Lørdag. I midtsommer programmet gjelder Onsdag og Lørdag...

Kilde: Inside rykter...:D

Krakow er en virkelig "perle" i Europa og kan anbefales. Ikke en plass der du møter naboen på fortauskafeen...ennå.

1 DY1044 7 OSL KRK 0815 1030 0 17APR05 03JUL05 733 2:15
2 DY1042 4 OSL KRK 1825 2040 0 14APR05 16JUN05 733 2:15

INGEN HEMMELIGHET! LIGGER FOR SALG ALLEREDE!!

Går bare å venter på riga jeg. Tror DY har mange flere gode oppstarts muligheter til øst europa. snuste de ikke på denne for noen år siden. Søkte om slots gjorde de ikke?

Krakow er en av de plasser jeg ønsker meg til, og da kan det jo være fint å hoppe på DY. Men hva er det Kjos & co tenker på. Her står de nesten til nesa i "gjørme" og så starter de opp noe så usikkert som dette. Tror ikke etterspørselen til Karkow vil bli noe særlig større enn til Riga.

Krakow er vel en av de byer hvor det kanskje ikke er så altfor vanskelig å "lage" et marked med billige flybilletter .. Det er jo relativt eksotisk og et sted de fleste har hørt om eller lest om. Polen er jo veldig i støtet. :up: Spennende trekk av Norwegian!

Kan jo bli en rute med en del polakker som skal til/fra male og snekkerarbeid i Norge!

EB slang med..

Kan jo bli en rute med en del polakker som skal til/fra male og snekkerarbeid i Norge

_________________________________________________________________________________

Husk på at det er mange norske turister som drar til krakow, og mange norske stundenter studerer på universitetet der som er et av europa´ s top 3-5 beste universiteter(Uniwersytet Jagiellonski):thumbup

Uansett - dette kan bli bra!!! Tøfft valg av ny destinasjon for Norwegian... :spin:

Dette valget gjør jo at tilbudet til de reisende blir større/bedre enn nødvendigvis opprettholdelse av TRD-TOS ville gjort.

Back