LN-HFH
ScanFlyer Gold
Norwegian fortsetter å gjøre nye grep for å forbedre og gjøre merkevaren mere synlig og gjenkjennelig, og har derfor lagd flere lydspor og toner som vil være lett gjenkjennelig i tiden framover, i alt fra man går på flyet til reklamevideoer.
artikkel fra the points guy:
ombordstigningsmusikken har Norwegian også lagt ut, og jeg må si det er lovende og helt klart en sterkere identitet til DY enn det tilfeldige utvalget av popmusikk de har spilt før: https://www.youtube.com/watch?v=-RkaQK19Y3A
video om skapelsen av tonene: https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=CHLPxqe2s5I
artikkel fra the points guy:
https://thepointsguy.com/2018/01/norwegian-new-onboard-music/Norwegian is leading that change, and it isn’t just getting better music to board to. It has invested heavily in a sonic signature of sorts, called, appropriately enough, Northern Colors. “The intention of the project was to find a way to reflect the Norwegian brand identity through sound and music,” says Julius Støback, Norwegian ‘s senior brand strategy advisor. “We wanted a melody that people would recognize, that could help as a mnemonic to increase brand recall in advertising. But we also wanted it to add to the experience of boarding our planes, adding peace and relaxation to our customers journey as they sit down and get ready for take-off.”
ombordstigningsmusikken har Norwegian også lagt ut, og jeg må si det er lovende og helt klart en sterkere identitet til DY enn det tilfeldige utvalget av popmusikk de har spilt før: https://www.youtube.com/watch?v=-RkaQK19Y3A
video om skapelsen av tonene: https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=CHLPxqe2s5I