Norwegian med *kreativ" finansieringform på sine fem siste 737-800 - EETC (splittet)

Re: Norwegian med ny finansieringform på sine fem siste 737-800 - EETC (splittet)

Tja - hvis du leser artikkelen. vil du se at det neppe er noe Kjos har funnet på .. også andre selskaper benytter denne finansieringsformen. Men selskaper som Norwegian og BA er med på å gjøre den mer populær.

DY med (sic) ''kreativ'' finansieringform på sine fem siste 737-800 - EETC (splittet)

Tja - hvis du leser artikkelen. vil du se at det neppe er noe Kjos har funnet på .. også andre selskaper benytter denne finansieringsformen. Men selskaper som Norwegian og BA er med på å gjøre den mer populær.
Heisann, LN-MOW : ''NY'' er den kanskje ikke (det er du som sier det), selv sier jeg den er ''kreativ'', nok til at den vekker oppsikt ! Morsomt ä se at finans-börstene pä Oslo vestkant klarer brasene ? Synes jeg, men kanskje er jeg litt ny-fiken - impressionable - pä omrädet ?

Re: Norwegian med *kreativ" finansieringform på sine fem siste 737-800 - EETC (splitt

Nå ser jeg tittelen er endret igjen .. min respons var delvis basert på den orignale, hvor ordet 'ny' var brukt ..

Back