R rhusberg ScanFlyer Silver 26 Apr 2007 #1 Hei, Da er ark nr 5 fra Lima November Decals sendt til trykking hos Cartograf. Så de skal da være klar for salg i løpet av 4-5 uker. Happy modelling, Ruben Attachments LN144-505.1.jpg 146 KB · Views: 63
Hei, Da er ark nr 5 fra Lima November Decals sendt til trykking hos Cartograf. Så de skal da være klar for salg i løpet av 4-5 uker. Happy modelling, Ruben
G G-COLE ScanFlyer Gold 26 Apr 2007 #2 Aiai... -Nå begynner det å komme seg her på berget ja ! Kjempebra ! Bra jobba Ruben og compani !
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 27 Apr 2007 #3 Kjempebra!!!!!!! Et slik ark må jeg jo bare ha. PM er sendt Espen hilser sørvestover!
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 4 May 2007 #4 Hei igjen Ruben! Ny PM er sendt og dekalene er endelig betalt. Jeg er også interessert i ark 506 når dette blir tilgjengelig. Takk for det flotte arbeidet så langt:clap Beste hilsen Espen^_^
Hei igjen Ruben! Ny PM er sendt og dekalene er endelig betalt. Jeg er også interessert i ark 506 når dette blir tilgjengelig. Takk for det flotte arbeidet så langt:clap Beste hilsen Espen^_^
ATC-flyradar Traveler Medlem 23 May 2007 #5 Hallooo - er ikke helt med. Er dette dekaler som man selv setter på nøytrale modeller ??? Jan
atck ScanFlyer Gold 23 May 2007 #6 Originally posted by ATC-flyradar Hallooo - er ikke helt med. Er dette dekaler som man selv setter på nøytrale modeller ??? Jan Click to expand... Jepp. Byggesett. I dette tilfellet er vel Daco å foretrekke? K
Originally posted by ATC-flyradar Hallooo - er ikke helt med. Er dette dekaler som man selv setter på nøytrale modeller ??? Jan Click to expand... Jepp. Byggesett. I dette tilfellet er vel Daco å foretrekke? K
JetBlue ScanFlyer Gold 24 May 2007 #7 Jepp. Byggesett. I dette tilfellet er vel Daco å foretrekke? K Click to expand... Ja, Daco er suverent bedre enn Minicraft, bl.a. sitter de bakre dørene altfor langt fremme på Minicraft-modellen. Jeg har 12 Daco sett i ulike varianter, og skal bygge alle, i tillegg til et antall Minicraft og Revell (også svært bra).
Jepp. Byggesett. I dette tilfellet er vel Daco å foretrekke? K Click to expand... Ja, Daco er suverent bedre enn Minicraft, bl.a. sitter de bakre dørene altfor langt fremme på Minicraft-modellen. Jeg har 12 Daco sett i ulike varianter, og skal bygge alle, i tillegg til et antall Minicraft og Revell (også svært bra).