Norwegian har inngått sponsoravtale Tusenfryd

Re: Norwegian har inngått sponsoravtale Tusenfryd

La meg gjette, karusellen med fly sak få Norwegian logo?

Det begynner vel i såfall å bli tjukk maling på disse flyene. Braathens, Widerøe og Color air......?

La meg gjette, karusellen med fly sak få Norwegian logo?

Det begynner vel i såfall å bli tjukk maling på disse flyene. Braathens, Widerøe og Color air......?

Var på Tusenfryd i går. Alle flyene i den karusellen har nå norwegian.no logo og Fridtjof Nansen på halen :)

I går observerte jeg klistremerker om bord i DY-flyet. Og det var tydeligvis et samarbeid med Se og Hør, der man kunne vinne flyreiser ved å kjøpe bladet. Ikke akkurat en kvalitets-samarbeidspartner...

Kanskje ikke den samarbeidspartneren mange ville valgt, men Tusenfryd, Se&Hør og Hurtigruten er alle kanaler der en når den "gjennomsnittlige" forbrukeren, noe som selskapets markedsfolk synes å være flinke til.

Mulig jeg er snobbete på dette området, men for meg trekker det ned et firmas image om det samarbeider med Se og Hør. Der går grensen. :angry:

Enig... Får bare håpe ikke DY begynner å ligne Ryanair.
Men DY er billig, og man kommer seg fra A til B, noe folk flest synes er bra nok.
Hadde en ganske skuffende opplevelse med Dy i vår, men skal allikevel fly de til uka OSL-CPH. Prisen som avgjør her. SAS skulle ha det dobbelte for strekningen, og servicen er ikke noe særlig bedre ombord hos de. En time skal man klare.

Er det pga samarbeidet med Tusenfryd at DY-aksjen stiger nesten 11% i dag? ;)

Back