Norwegian Fanboys på Facebook
Er det flere enn meg som har lagt merke til at Norwegian har noen svært dedikerte uoffiselle frivillige kundeservicemedarbeidere på facebook som er svært ivrige til å svare på det aller meste og forsvare selskapet sitt.
Ser også i enkelte at de sitter å "kaster sten" på de som fra før av har satt seg selv i en knipe før ferien sin.
Ser at det er flere på veggen som begynner å bli litt irriterte på det. Hva syns dere?
Personlig syns jeg at det er smått plagsomt at når man kommer med en servicehenvendelse eller et innspill som kanskje da er negativ fordi det stort sett er meget vanskelig å får svar på telefon og epost så skal man måtte forsvare seg ovenfor tredjepersoner som har en eller annen svært sterk tilknytning til dette selskapet.
Er det flere enn meg som har lagt merke til at Norwegian har noen svært dedikerte uoffiselle frivillige kundeservicemedarbeidere på facebook som er svært ivrige til å svare på det aller meste og forsvare selskapet sitt.
Ser også i enkelte at de sitter å "kaster sten" på de som fra før av har satt seg selv i en knipe før ferien sin.
Ser at det er flere på veggen som begynner å bli litt irriterte på det. Hva syns dere?
Personlig syns jeg at det er smått plagsomt at når man kommer med en servicehenvendelse eller et innspill som kanskje da er negativ fordi det stort sett er meget vanskelig å får svar på telefon og epost så skal man måtte forsvare seg ovenfor tredjepersoner som har en eller annen svært sterk tilknytning til dette selskapet.