Sikkert helt greit å bruke EK til Dubai, men jeg velger Thai any day til Thailand og resten av sør Asia/Australia isteden. grøss og gru med 3-4-3 konfigurasjonen i økonomi hos EK..:crowded
Jeg fløy NCL-DXB for noen uker siden i economy, for en som er 191cm var det jaggumeg et rent h...., jeg forstår ikke hvorfor folk forherliger dette selskapet. Servicen var ikke mye mer/bedre enn det man får på DY/DU. De av dere som ikke menger seg med den gemene hop og sitter lenger frem ser vel ikke problemet, men det langt ifra alle som tar seg/har råd til dette eller har en jobb som betaler for å sitte langt fremme. Skal jeg fly EK igjen blir det 100% sikkert ikke economy. Skal man til Dubai kan man like gjerne fly Norwegian, like lite komfortabelt.
Ser også at check-in.dk melder at DXB-CPH-DXB kommer til å tape passasjerer pga denne ruten, visste ikke at så mange fløy til CPH fra OSL/Andre norske byer for å fly EK.
Når du ser antall reisene de har, den generelle omtalen de får og ikke minst prisene de faktisk kan ta - så er det nå ikke så ille som det som kommer frem i denne tråden![]()
Han "tassen" vet hva han snakker om og det han sier er 100% sant. Faktisk er det en ganske OK tassDet har du rett i. Jeg har heller ikke noen problemer med selskapet, economy på langruter blir kvegtur uansett hvem du velger for en som er så lang som meg. 3-4-3 er som pesten, men man forstår jo hvorfor de velger et slikt oppsett![]()
Jeg håper selvfølgelig ruten blir en suksess og at flere selskap kommer til OSL i fremtiden, selv om han tassen på airliners.net i scandinavian aviation tråden skriver at EK sin etablering ikke er ledelsen på OSL sin fortjeneste.
Jeg fløy NCL-DXB for noen uker siden i economy, for en som er 191cm var det jaggumeg et rent h...., jeg forstår ikke hvorfor folk forherliger dette selskapet. Servicen var ikke mye mer/bedre enn det man får på DY/DU. De av dere som ikke menger seg med den gemene hop og sitter lenger frem ser vel ikke problemet, men det langt ifra alle som tar seg/har råd til dette eller har en jobb som betaler for å sitte langt fremme. Skal jeg fly EK igjen blir det 100% sikkert ikke economy. Skal man til Dubai kan man like gjerne fly Norwegian, like lite komfortabelt.
Må få komme med litt fakta. Thai har faktisk dårligere benplass en Emirates på sine B77W. Emirates oppererer med 33 og 34 tommer. mens thai har 32. Ser man på thai sine B772 har de samme benplass som Emirates med 34 tommer.
Ikke skjønner jeg helt hva folk prater om, både fattern og jeg har EK som favoritt når det gjelder economy og vi er begge over 190 cm i høyden.
Ble ganske skuffet over Emirates egentlig. At de har gått fra et 5 stjerners til et 4 stjerners selskap skjønner jeg.
Etter min mening kan ikke produktet deres måle seg med Qatar i business.
First er muligens bra, men jeg ser at i dag er det en 77W uten F som opererer på OSL. Muligens et signal om at salget av F seter kanskje ikke er det helt store?
http://www.airlinequality.com/Forum/emrts.htmHva var er det som gjør at du synes det har gått fra 5 til 4 stjerner?
Har en kamerat som har opplevd å ikke bli vekket i C hos Qatar ved landing. Da han våknet var de tre minutter til landing. Det er ikke mye 5 stjernes over det vil jeg si.
Jeg hater å bli vekket. Med mindre de spør om du vil bli vekket før du sovner tror jeg de færreste selskap vil vekke deg før det er aboslutt nødvendig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.