Norwegian ekspanderer på MOL

Re: Norwegian ekspanderer på MOL

Det får en si!

Ruten er med andre ord svært godt mottatt!

Blir jo supert for Romsdalingene dette, først en ny aktør på banen som sørger for lavere priser og ikke nok med det, DY tomrommet etter at SK kuttet midt på dagen avgangen:D

Forhåpentligvis blir befolkningen i Rosenes By fornøyde nå.

Blir nok mange i ananasbrusbyen som vil heie på DY etter dette!

Om SAS utsetter sin siste avgang med en time eller to (eller gjenopptar kveldsavgangen), blir dette bra, og da vil også de komme noenlunde helskinnet ut av dette.

Da er Norwegian i gang på Årø. DY 424 kom fullsatt inn til Molde i går aften:D

Torsdag 20.august var Norwegian tilbake på Molde lufthavn Årø etter en "pause" på rundt seks år. Det var kaptein Oddbjørn Holsæther fra Eidsbygda/Molde, som fikk æren av å sette hjulene i bakken på bane 07 kl. 18:26

http://www.boarding.no/art.asp?id=37865

Ja, nå kjenner jeg ikke til den/de som driver Boarding så jeg vet ikke helt om du var ironisk eller rett og slett bare saklig opplysende her LN-MOW. Men, jeg har altså ikke vært i noen som helst kontakt med Boarding.

De eneste som jeg har gitt tillatelse til å bruke bildene er Avinor på deres intranett sider og til pressemeldinger, men med pressisering på at det kun skal være til Avinor sin bruk. Andre må med andre ord spørre.

Originalbildene i bedre kvalitet kan forøvrig sees her: http://www.molde-airport.com/Media/index.php

Sorry .. hodet mitt leste Hangar .... ignorer innlegget over ... *trenger mer kaffe*

Det ble etter hvert en naturlig forklaring på bildebruken.
Avinor hadde sendt ut en pressemelding men glemt å sende meg en kopi og Boarding hadde glemt å henvise til pressemeldingen i artikkelen.

Alt skal visst gå så snøgt føre seg i desse wevs tidar...

Back