• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian B787 Modeller

Tarzan

ScanFlyer Silver
Hei.

Er det noen som vet om Phoenix Models eller Herpa Wings har planer om å lage DY Modeller av DY B787, EI-LND, Grete Waitz og DY B787, EI-LNE, Roald Amundsen??
I fremtiden???
I scale 1:400 eller 1:500.

Herpa har laget LNA og LNB til nå i 1:500. Dersom Herpa er fornøyd med etterspørselen er det jo godt mulig at de bestemmer seg for å lage en til. Kanskje LNC om jeg skal gjette. Du kan jo spørre Herpa og se om du får et tilfredstillende svar ;)

Jeg prøvde å sende e-post til herpa wings om flere DY B787 Modeller.
Jeg fikk faktisk svar fra dem.
Di takket for mine forslag om å lage DY Modeller av B787.

EI-LNE, Roald Amundsen
EI-LNH, H.C Andersen
EI-LND, Grete Waitz

Di svarte eller hun da, at ho skullle sende forslaget videre til di som lage flymodellene og kansje disse DY Modellene blir laget i framtiden.
Av Herpa Wings, i scale 1:200, 1:400 eller 1:500

Back