• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Northport selges

  • Thread starter Thread starter TL
  • Start date Start date
Originally posted by Bluejuice

Det er vel noe finnene har funnet opp vel. Må ikke tru alt du hører fra rødnesede finner

Vi får se ^_^ Jeg har i hvertfall tenkt å fly i fremtiden, men at Swissport kjøper kan nok bli en realitet!!!
 
Originally posted by MountainDew

Originally posted by Bluejuice

Det er vel noe finnene har funnet opp vel. Må ikke tru alt du hører fra rødnesede finner

Vi får se ^_^ Jeg har i hvertfall tenkt å fly i fremtiden, men at Swissport kjøper kan nok bli en realitet!!!

Det er nok ikke umulig. Hva med SGS? Kan vel en enkel måtte å bli kvit en brysom konkurent?

Hilsen,
Laurenz
 
Jeg vil heller tro at swissport vil sikte litt høyere og sluke SAS sine datterselskaper, og dermed øke sine handlingstasjoner betraktelig, enn å kjøpe en mygg som northport.
Swissport driver med mye rart blandt annet teknisk,flyfrakthandling osv.
for scandinavia er jo spirit air cargo handling mye aktuelt da dette er en organisasjon der SAS ser etter partnere på eiersiden.SGS vil vel heller ikke være fredet lenge etter at hotellene går for salg.

Med eierskap i SGS, Spirit og Teknisk vedlikehold vil for eksempel Swissport bli et fullhandlingselskap i Scandinavia med stor tyngde worldwide......:question:
 
Originally posted by TL

SGS vil vel heller ikke være fredet lenge etter at hotellene går for salg.

Med eierskap i SGS, Spirit og Teknisk vedlikehold vil for eksempel Swissport bli et fullhandlingselskap i Scandinavia med stor tyngde worldwide......:question:

Faktisk så har SAS ved styrleder Myklebust, og ex sjef Lindegård uttalt at SGS er et strategisk viktig selskap i konsernet for fremtiden.

Dette var på en pressekonferanse i CPH tidligere i år, etter et styremøte, dette ble sagt.

Men så klart, ingen ting varer evigt i denne bransjen.
 
Back
Top