Northport selges

• Thread starter Thread starter TL
  • Start date Start date
Originally posted by Bluejuice

Det er vel noe finnene har funnet opp vel. Må ikke tru alt du hører fra rødnesede finner

Vi får se ^_^ Jeg har i hvertfall tenkt å fly i fremtiden, men at Swissport kjøper kan nok bli en realitet!!!

Originally posted by MountainDew

Originally posted by Bluejuice

Det er vel noe finnene har funnet opp vel. Må ikke tru alt du hører fra rødnesede finner

Vi får se ^_^ Jeg har i hvertfall tenkt å fly i fremtiden, men at Swissport kjøper kan nok bli en realitet!!!

Det er nok ikke umulig. Hva med SGS? Kan vel en enkel måtte å bli kvit en brysom konkurent?

Hilsen,
Laurenz

Jeg vil heller tro at swissport vil sikte litt høyere og sluke SAS sine datterselskaper, og dermed øke sine handlingstasjoner betraktelig, enn å kjøpe en mygg som northport.
Swissport driver med mye rart blandt annet teknisk,flyfrakthandling osv.
for scandinavia er jo spirit air cargo handling mye aktuelt da dette er en organisasjon der SAS ser etter partnere på eiersiden.SGS vil vel heller ikke være fredet lenge etter at hotellene går for salg.

Med eierskap i SGS, Spirit og Teknisk vedlikehold vil for eksempel Swissport bli et fullhandlingselskap i Scandinavia med stor tyngde worldwide......:question:

Originally posted by TL

SGS vil vel heller ikke være fredet lenge etter at hotellene går for salg.

Med eierskap i SGS, Spirit og Teknisk vedlikehold vil for eksempel Swissport bli et fullhandlingselskap i Scandinavia med stor tyngde worldwide......:question:

Faktisk så har SAS ved styrleder Myklebust, og ex sjef Lindegård uttalt at SGS er et strategisk viktig selskap i konsernet for fremtiden.

Dette var på en pressekonferanse i CPH tidligere i år, etter et styremøte, dette ble sagt.

Men så klart, ingen ting varer evigt i denne bransjen.

Back