Resten er hoderegning ..
Tenk å kreve noe sånt av oss som ikke er gode i hoderegning![]()
![]()
Joda, man kan beregne, men bare Norse vet om det er snag på flyet, eller om dem hadde et annet fly på bakken her i FLL.
Vi tok ingen sjangser så jeg kjørte Odin mannskapet til flyplassen 13:30, men hvis det tar 3 timer å snu flyet så blir det lang ventetid.![]()
Hvis ikke de har fått beskjed om annet, må de sjekke inn innen oppsatt tid uansett ..
Nei, reservefly på utestasjonene er det nok ingen som har råd til ...
Nei, ikke akkurat reserve fly, men dem har base her i FLL og hadde et fly sitte her et par dager når jeg skulle ut å fly med dem.
Kanskje det ble parkert her pga av trening eller sertifisering eller noe.
Uansett, Odin mannskapet dro til flyplassen i god tid selv om det sto landing 17:00 tidligere idag for en 17:55 avgang. (Landingen ble senere flyttet til 16:48)
.
Første turen sto to dager pga at pressen og VIP'ene skulle få litt sand mellom tærne før returen.
Mannskapet finner sikkert en god bar. I gamle dager pleide vi å si at det som måtte til skulle man kalle seg en skikkelig flyplass, var en full norsk sjømann sovende i et hjørne og en PanAm-jumbo med teknisk ..:drink
Må er klokken 19:10 lokal her og Flight Radar 24 viser avgang 18:05.
Norse er optimister, de skulle snu flyet på 90 minutter, men tror ikke det har tatt av enda, eller har det det?
Må er klokken 19:10 lokal her og Flight Radar 24 viser avgang 18:05.
Norse er optimister, de skulle snu flyet på 90 minutter, men tror ikke det har tatt av enda, eller har det det?
Ok, da ble det flytur på mannskapet mitt. :lol:
Er det Magnus & Co du har hatt som mannskap på skuta di ?![]()
Sist kansellerte de tidlig. Nå selger de ihvertfall billetter. Ser Southwest og Spirit (og sikkert resten og) har utstedt Travel Advisory, men ikke kansellert noe ennå. Bare å se an foreløpig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.