Norge-Bejing

dagfs

Newcomer
Ser på reiser til Kina om ca 4-ukers tid. Ser at SAS ligger på nesten DOBBEL pris i forhold til KLM. Så lenge ikke SAS kommer med kampanjer blir det vel KLM da ? Noen som har erfaringer med flyginger fra TRD til Bejing ? (Snakker sånn ca om 14/10 til 21/10, +/- en dag...)

KLM Ligger på 6790,- NOK

SAS på 12529,- NOK (De har sikkert kuttet så mange avganger at de klarer å selge ut dette til denne prisen...??..)

(prisene sjekket på Restplass.no

Last edited:
Du kan prøve Air China også, de går til / fra ARN 3 ggr ukentlig. Jeg dro nettopp OSL-FRA-PEK-ARN-TRD med dem. Problemet er ta du får bare god pris med en connection, så jeg booket TRD-OSL separat, og med god tid på OSL. TRD-ARN passet ikke på utreise, men gikk bra på retur. Bare pass på at du får A330 til Air China, og ikke B767, de opererer med begge 2 på FRA.

Dessverre forstår vist ikke SAS at ikke alle vil bytte fly i OSL, 1 daglig mellom TRD og ARN er latterlig, alltid ganske mange fjes fra TRD-OSL når man kommer seg til OSL-ARN. Bedre om WF hadde tatt 3 daglige som til CPH, istedenfor 1 daglig med SK.

På Widerøe.no får du SAS/LH til litt over 9 laken.

Når det er på turistklasse blir det vel hipp som happ servicemessig. Det er vel iallefall fri servering på KLM hvilket det ikke er så mye av på SAS.

Starter du turen i Oslo, kan du få Air France for 5200 kr på de dagene du nevner.

BF:cool2

BF:cool2

12529,- Høres helt horribelt ut i 2009. Men hvis du får den prisen litt ned mener jeg personlig at det er verd å betale litt mer for SAS fremfor KLM. (Men ikke dobbelt)
At KLM har gratis bolle på vei ned til AMS betyr jo noe. Men jeg synes setene til SAS på langdistanse er mye bedre. Likeledes flyr vel KLM ofte 747'er uten AVOD. Disse er trange og ubehagelige.

Husk KL's tosetere lengst framme. 31 " er 31 " uansett om det er BA, CO , LH etc.. Setene er gode men ikke AVOD...

Men er det KLM du får, eller codeshare med China Southern? China Southern har charter config på 777'en sin, så da er det et ekstra sete i bredden i forhold til de fleste andre. Var mye KLM / China Southern combo jeg fikk opp

Husk KL's tosetere lengst framme. 31 " er 31 " uansett om det er BA, CO , LH etc.. Setene er gode men ikke AVOD...

Tradisjonelt sett har vel de setene vært vanskelige å få hvis ikke man har status hos KLM. Men de er helt klart bedre. Men liker nå fortsatt bedre 2-seter'n til SAS med skjerm og personlig skjerm.

Dersom du bestiller fra 14.-22. oktober får du TRD-PEK for 6.134 med KLM. Bestilles på seat24.no. Flytyper er EMB-190-KLM747 på utreise og ChinaSouthern777 og EMB-190 på hjemreise. Det er en flott pris!

Back