• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nordmann med bilder fra sin tur m/ A380

Var ikke misunnelig jeg nei ^_^

Og det var faktisk ikke noe jeg heller hadde tenkt på, fargen på uniformene=rang.

Noen kjenner sikkert til Sam Chui, en meget dyktig fotograf som spesialiserer seg på å ta bilder av fly, og lever av det.

Han var også med på turen fra SYD til SIN, men da i Singapore Suites. Absolutt verdt å ta en titt på trip reporten hans.

http://www.samchuiphotos.com/SQ380/SQ380.html

Originally posted by LN-AFG

Noen kjenner sikkert til Sam Chui, en meget dyktig fotograf som spesialiserer seg på å ta bilder av fly, og lever av det.

Han var også med på turen fra SYD til SIN, men da i Singapore Suites. Absolutt verdt å ta en titt på trip reporten hans.

http://www.samchuiphotos.com/SQ380/SQ380.html

Hm. fyttirakker'n, dermed var vel lista for fremtidige trip-reports lagt ?

Originally posted by LN-AFG

l

Jeg trodde han var pilot hos Singapore Airlines?

Tja...., bortsett fra imponerende suiter, så var det jo akkurat like trangt på economy som det bruker å være. Ikke var det særlig bredere i midtgangen på business heller, også holder de seg til plastkniver da....
Same shit, new wrapping...??

Misunnelig? Njæ....., etter at man har satt ræva ned i en stol, vil jo følelsen av A380 sikkert være akkurat lik den for hvilket som helst annet passasjerfly...:)

A380 tror jeg faktisk er mere imponerende for de som står på bakken og ser på enn for de som har betalt flesk for et sete om bord....

Last edited:
Godt sagt og jeg tror du har rett, SSL! På samme måte; å fly spiss-fly blir vel like trivielt som å fly et seilfly når du er i høyden og på cruise :) Bare avgang og lavflyging som ikke blir heeeelt det samme som noe annet...

Godt sagt og jeg tror du har rett, SSL! På samme måte; å fly spiss-fly blir vel like trivielt som å fly et seilfly når du er i høyden og på cruise :) Bare avgang og lavflyging som ikke blir heeeelt det samme som noe annet...

Nå ja..., skulle selvsagt gitt en liten slant for å få et sete i et spiss-fly type F-16 framfor et hvilket som helst seilfly, men skjønner hva du mener...;)

Back