Nordmann med bilder fra sin tur m/ A380

Var ikke misunnelig jeg nei ^_^

Og det var faktisk ikke noe jeg heller hadde tenkt på, fargen på uniformene=rang.

Noen kjenner sikkert til Sam Chui, en meget dyktig fotograf som spesialiserer seg på å ta bilder av fly, og lever av det.

Han var også med på turen fra SYD til SIN, men da i Singapore Suites. Absolutt verdt å ta en titt på trip reporten hans.

http://www.samchuiphotos.com/SQ380/SQ380.html

Originally posted by LN-AFG

Noen kjenner sikkert til Sam Chui, en meget dyktig fotograf som spesialiserer seg på å ta bilder av fly, og lever av det.

Han var også med på turen fra SYD til SIN, men da i Singapore Suites. Absolutt verdt å ta en titt på trip reporten hans.

http://www.samchuiphotos.com/SQ380/SQ380.html

Hm. fyttirakker'n, dermed var vel lista for fremtidige trip-reports lagt ?

Originally posted by LN-AFG

l

Jeg trodde han var pilot hos Singapore Airlines?

Tja...., bortsett fra imponerende suiter, så var det jo akkurat like trangt på economy som det bruker å være. Ikke var det særlig bredere i midtgangen på business heller, også holder de seg til plastkniver da....
Same shit, new wrapping...??

Misunnelig? Njæ....., etter at man har satt ræva ned i en stol, vil jo følelsen av A380 sikkert være akkurat lik den for hvilket som helst annet passasjerfly...:)

A380 tror jeg faktisk er mere imponerende for de som står på bakken og ser på enn for de som har betalt flesk for et sete om bord....

Last edited:
Godt sagt og jeg tror du har rett, SSL! På samme måte; å fly spiss-fly blir vel like trivielt som å fly et seilfly når du er i høyden og på cruise :) Bare avgang og lavflyging som ikke blir heeeelt det samme som noe annet...

Godt sagt og jeg tror du har rett, SSL! På samme måte; å fly spiss-fly blir vel like trivielt som å fly et seilfly når du er i høyden og på cruise :) Bare avgang og lavflyging som ikke blir heeeelt det samme som noe annet...

Nå ja..., skulle selvsagt gitt en liten slant for å få et sete i et spiss-fly type F-16 framfor et hvilket som helst seilfly, men skjønner hva du mener...;)

Back