Nok en utfasing - F50-tribute

Sorry folkens, jeg er vel kanskje den eneste som virkelig ser frem til å bli kvitt F50 maskinene. Jeg synes maskinen ser tragisk ut, gjennom mange reiser og masse "snag" så ser jeg virkelig frem til at Dasjèn overtar for disse flyene. Men bildene var fine da;-)

Takk for flotte bilder! Jeg har fløyet med alle LN-individene og en SE-maskin også. Bare gode minner og opplevelser.

Beste hilsen Espen

Sorry folkens, jeg er vel kanskje den eneste som virkelig ser frem til å bli kvitt F50 maskinene. Jeg synes maskinen ser tragisk ut, gjennom mange reiser og masse "snag" så ser jeg virkelig frem til at Dasjèn overtar for disse flyene. Men bildene var fine da;-)

I skamme kroken med deg!

Fokker 50 flyene er det siste propell-flyet som er av skikkelig god gammal "vintage" og som er fremdeles i regelmessig drift, veldig likt F27 og ett av mine favoritter.

Satt i cockpit BGO-KRS i LN-RNG på fredag, og vil alltid like F50 flyet fremfor Dasjene.

Flotte bilder av en flott flymaskin.
Som Fokker kusk er det godt se at det fortsatt er litt fans der ute :-)

Vakkert, vakkert, vakkert! Fokkeren har travet inn og ut Romsdalsfjorden så lenge jeg kan huske, det blir en trist dag når den ikke finnes lengre, SAS som NAS :/

Back