Nok en solid prisøkning Europark OSL

view

ScanFlyer Gold
Nok en solid prisøkning Europark OSL

Europark sine priser på OSL er jo helt galemattias. Nå betalte jeg 360,- for et døgn på P10, dvs årets prisjustering er 16%.

På de andre områdene er prisene skrudd opp fra 150,- til 180,- som er 20% økning :wow: Dette på toppen av fjorårets økning på 50% på P4 fra 100,- til 150,- kr døgnet. Merker jeg blir sterkt provosert av dette, det skal ikke være mulig å få seg en rimelig parkeringsplass selv om man tar shuttle. Det er nok OSL som styrer prisene for parkeringen, sponser vel hele T2 dette i tillegg til utvidet shopping mall der oppe...

Re: Nok en solid prisøkning Europark OSL

På tide med noen billige Spanske Parkerings Selskaper - muligens et lite Logistikk problem med Shuttle fra Spania :p

...sponser vel hele T2 dette i tillegg til utvidet shopping mall der oppe...

Ja, T2-prosjektet har jo gått på en økonomisk smell. Forskjellen på et kjøpesenter og OSL er jo at kjøpesentrene ofte spanderer parkering på sine kunder, men så slipper de til gjengjeld å plages med flytrafikk :spin

Enda en god grunn til å reise kollektivt spør du meg.

Enda en god grunn til å reise kollektivt spør du meg.
Kollektivt er topp, i kjernetiden. Det er ikke alle steder det er god kollektiv-dekning til OSL, selv om tilbudet generelt er meget bra i dag. Det er problemer om natt/kveld, jeg tar ikke sjansen på kollektivt om jeg vet jeg kommer inn etter kl. 23. Da skal det lite til før alt rakner for min del.

Kollektivt er topp, i kjernetiden. Det er ikke alle steder det er god kollektiv-dekning til OSL, selv om tilbudet generelt er meget bra i dag. Det er problemer om natt/kveld, jeg tar ikke sjansen på kollektivt om jeg vet jeg kommer inn etter kl. 23. Da skal det lite til før alt rakner for min del.

Nå tenkte jeg ikke på natten, men selv fra utkant fylket Østfold kan vi stort sett komme oss til OSL hele døgnet.

Back