Noen som vet?

• Thread starter Thread starter PHK
  • Start date Start date

PHK

Newcomer
Rolling Stones ankom Oslo i dag. Noen som vet (og har bilder) hva de kom med?

De skulle visst farte rundt i en eller annen jet

og for der som vil på konserten, men ikke har biletter er det bare å kommer innom GO NOW AS i Holbergsgate 21 - vi hr flere billetter igjen, til meget god pris!

Originally posted by Ludde

De åkte till Finland med en Blue Line MD-80

Vi får bytte på å stå ved GA fra kl: 23 i kveld. De skal på scenen 20:30 og holde på et par timer.:colgate:

Jan

Men kjære dere da, følger dere ikke med? ^_^ Rolling Stones kom til Norge på mandag, med Blue Line, som iallefall mandags kveld og tirsdags morgen fortsatt stod parkert på GA siden....

Dere må nok vente litt hvis dere skal vente på å se de ankommer :colgate: men jeg mener å huske de skulle reise igjen rundt midnatt....

Originally posted by CK

og for der som vil på konserten, men ikke har biletter er det bare å kommer innom GO NOW AS i Holbergsgate 21 - vi hr flere billetter igjen, til meget god pris!

Koster kr. ????

Jan

Og nøyaktig 16.55 fikk jeg et glimt av Mick Jagger da han ruslet ut av Grand Hotel på vei inn i en svart og fin Mercedes.

Originally posted by ATC-flyradar

Originally posted by andeik

Originally posted by LN-KOG

Hvilket gamlehjem spiller de på? :cool: :colgate:

Valle Hovin ;)

Valle Hovin alder og sykehjem for rullende stener av utenlansk oppridelse :colgate:

Jan

Bono spilte der vel i fjor mener jeg å huske? Ikke akkurat gåstol på han lenger. Mick Jagger & co har vel bedt om hjertestarter på backstage kan jeg tenke meg?

Originally posted by P.A. VIKING

Ungdom.., R&R , ja det har dere ikke peiling på ....

hehe, ungdom når du spiller guitar i mere enn 50 år, tatt nark i 40 år -femti unger i 38 land -da er du ikke ungdom - bare erfaren :D

Fra spøk til bilder - noen bilder fra GA av flyet de bruker ?????

Jan

Ja dere kan spøke og le om alderen på gutta, men jeg var på Valle Hovin i kvell!
Og hvilken opplevelse!! Det er helt fantastisk hva de gutta klarer å prestere år etter år.

Dette må da være det endelige beviset vitenskapsmennene trenger for å fastslå
nøkkelen til et langt liv!

Nemlig; Sex, Drugs and Rock'nRoll!

Men fullt hus var det ikke, de hadde ikke klart å selge ut alle billetter til konserten. Men det var vel minst 3/4 fullt vil jeg tro..

Back