Noen som vet om det kommer flere custom 1/400 Norske modelller fra AirplaneReplicas ?

BraathensSafe1985

ScanFlyer Silver
Noen som vet om det kommer flere custom 1/400 Norske modelller fra AirplaneReplicas ?

Hva med:

* Braathens Safe Boeing 737-300

* Braathens Boeing 737-400 ( Siste liveryen med blå belly før SAS tok over )

* Braathens Boeing 737-700 ( Siste liveryen med blå belly før SAS tok over )

Skulle gjerne hat 500 versjoner og, men han hadde vist ikke noen 500 modell ...

Hva med:

* Color Air Boeing 737-300

* Norwegian Air Shuttle McDonnell Douglas MD-82

* Norwegian Air Shuttle McDonnell Douglas MD-83

* FlyNonstop Embraer 190

* Norway Airlines Boeing 737-300

* Norway Airlines McDonnell Douglas MD-83

* Norway Airlines McDonnell Douglas MD-87

Last edited:
Re: Noen som vet om det kommer flere custom Norske modelller fra AirplaneReplicas ?

* Braathens Safe Boeing 737-300

BU fløy aldri -300.

Hva med:

* Color Air Boeing 737-300

* Norway Airlines Boeing 737-300

Ooo .. yes please.

Norway MD83 og BU med blå belly finnes i 1:200 og kan finnes på ebay og lignende innimellom.

Re: Noen som vet om det kommer flere custom Norske modelller fra AirplaneReplicas ?

Ahhhhh .. okei ... tenkte ikke på Transbraathens .... ;)

Nu vel, det er da fly i normal Braathens livery på flere av bildene ... Hva er historien bak "TransBraathens" ? Kjøpte de fly fra Transwede ?

Color Air Boeing 737-300 er vanskleg å få lagt i custom pga den heldekkendes blå skrogfargen...

De neste modellene som kommer er de tre utgavene av Fred. Olsen L188 Electra som tidligere er omtalt her.

Beste hilsen Espen

Kan du hjelpe meg litt med husken Andreas?

Konkurerte Braathens Sverige med SAS på Fornebu-Arlanda eller var denne Fokkeren innom FBU av andre årsaker?

Beste hilsen Espen

Braathens fløy regulært Fornebu-Arlanda - jeg fløy med dem flere ganger når det var fullt på SAS. :)

Fokkerne kom vel i 1996, og jeg mener Braathens startet opp med ARN før dette. Mistenker at svenskene tok over ruta i 1998, da Malmø Aviation også kom inn i folden.

Takk skal du ha!

Jeg bodde i Finnmark på den tiden og har noen sorte hull mtp aktivitetene på FBU i samme tidsrom.

Beste hilsen Espen

Back