BU9001/V2.0 ScanFlyer Gold 24 Feb 2020 #1 Lurer på hvor ANX har blitt av rett og slett. Har sendt en PM med noen spørsmål, men intet svar. :fly
Lurer på hvor ANX har blitt av rett og slett. Har sendt en PM med noen spørsmål, men intet svar. :fly
LN-MOW Flyklapper Medlem 28 Feb 2020 #2 Hun klikket like på en av mine FB-poster i forgårs, så hun er kanskje bare litt treg med å svare.
BU9001/V2.0 ScanFlyer Gold 28 Feb 2020 #5 Martin said: Sist pålogget i 2013... Click to expand... Jeg er klar over det. Tenkte kanskje at noen hadde kontakt likevel. :fly
Martin said: Sist pålogget i 2013... Click to expand... Jeg er klar over det. Tenkte kanskje at noen hadde kontakt likevel. :fly
LN-MOW Flyklapper Medlem 28 Feb 2020 #6 BU9001/V2.0 said: Jeg er klar over det. Tenkte kanskje at noen hadde kontakt likevel. :fly Click to expand... Hadde det - se post 2 - bruk Facebook.
BU9001/V2.0 said: Jeg er klar over det. Tenkte kanskje at noen hadde kontakt likevel. :fly Click to expand... Hadde det - se post 2 - bruk Facebook.
BU9001/V2.0 ScanFlyer Gold 28 Feb 2020 #7 LN-MOW said: Hadde det - se post 2 - bruk Facebook. Click to expand... Jeg så det MOW. Så lenge jeg ikke kjenner hennes sivile navn hjelper det desverre ikke. Har kun hatt kontakt her på forumet. :fly
LN-MOW said: Hadde det - se post 2 - bruk Facebook. Click to expand... Jeg så det MOW. Så lenge jeg ikke kjenner hennes sivile navn hjelper det desverre ikke. Har kun hatt kontakt her på forumet. :fly
P Polaris Free Luigi 28 Feb 2020 #8 Martin said: Sist pålogget i 2013... Click to expand... Holy jeremiah, er det så lenge siden vi hadde TOS-treff. Damn. Tiden går :8:
Martin said: Sist pålogget i 2013... Click to expand... Holy jeremiah, er det så lenge siden vi hadde TOS-treff. Damn. Tiden går :8: