• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen som har peiling

Narviking

Newcomer
Hallo godt folk!

Skal på jobbinterjuv i morgen. Spennende jobb på ett spennende hotell med mange muligheter som jeg har veldig lyst på.

Jeg fikk 3 spm som jeg skulle besvare før jeg kom. Lurer om noen har peiling på dette her.(Må bare høre at jeg er på rett spor)

1. Hvordan implementere hotellet i kjedeavtaler til kjeden ?

2. Lav ordrereserve. Hva gjør man i en slik situasjon ?

3. Hvordan fordele ett markedsføringsbudsjett på NOK 500 000 over 1 år ?

Hadde vært stillig med innspill hvis noen har peiling da ?

På forhånd takk

:-D

Replying to Topic 'Noen som har peiling'

Det høres ut som om du har søkt på direktørjobben .. :cool2

Originally posted by Narviking

Hallo godt folk!

Skal på jobbinterjuv i morgen. Spennende jobb på ett spennende hotell med mange muligheter som jeg har veldig lyst på.

Jeg fikk 3 spm som jeg skulle besvare før jeg kom. Lurer om noen har peiling på dette her.(Må bare høre at jeg er på rett spor)

1. Hvordan implementere hotellet i kjedeavtaler til kjeden ?

2. Lav ordrereserve. Hva gjør man i en slik situasjon ?

3. Hvordan fordele ett markedsføringsbudsjett på NOK 500 000 over 1 år ?

Hadde vært stillig med innspill hvis noen har peiling da ?

På forhånd takk

Lav ordrereserve: lag et markedsstunt, promotere lavere priser (kampanje) og kjør et eller annet slags arrangement:cheers:

Fordeling av markedsføringsbudsjett:

Sørge for å finne ut av når man trenger flere gjester på hotellet. Det er ingen vits å bruke markedsføringspenger i perioder når hotellet er fullt (jeg antar at hotellet er en del av en kjede, slik at det ikke er noe poeng å bruke disse knappe midlene på merkevarebygging).

Sagt på en annen måte: Pengene bør brukes der de gir mest avkastning. Jeg vil anta at om dette er et forretningshotell så bør det brukes midler for å sørge for fullt hotell i feriene og helgene.

Midlene bør også, om hotellet er en del av en kjede, brukes komplementært til kjedens reklamekampanjer/-strategi.

Lykke til!

Ikke det at det har noe med dine spoersmaal aa gjoere, men hver gang jeg hoerer 'hotell' og 'Narvik' i samme setning, saa kommer jeg til aa tenke paa stakkars Pedro i Narvik Turistinformasjon som faar Hassan paa traaden fra Sveriges Radio....

:lol :lol

Hassan er bare helt fantastisk, er det mulig å få filen hos deg? hørt denne http://www.atlas.no/~boberg/funstuff/Havblikk.mp3 eller Saltdalskassetten? fant en side hvor den kan lastes ned http://www.atlas.no/~boberg/funstuff/Havblikk.mp3

Hassan er bare helt fantastisk, er det mulig å få filen hos deg?

Bare hoeyreklikk og 'Save As', du ... helt iorden! ;)

Ja, Hassan er digg .. min favoritt er den hvor de ringer Harley-klubben ...

Takk for god hjelp folkens!

Nu er jeg enda bedre forberedt.

Husker faktisk Pedro fra når jeg bodde i Narvik, så da ble klippet enda artigere !

God helg

Takk for hjelpa! Jeg fikk jobben :-D:up:

Skal fortsette å være aktiv her inne :-D

Gratulerer , hvor er det du skal jobbe og med hva ?

/g

Gratulerer - hvilket hotel??

Back