Noen med erfaring fra S7 Airlines?

EspenRR

ScanFlyer Blue
Hei :)

Er det noen her som har erfaring med S7 Airlines? Hvordan er servicekonseptet deres?

Er det også noen som vet hvordan det fungerer med bytte fra utenriks- til innenriksfly på Domodedovo? Må man som på OSL ta bagasjen gjennom tollen og så sjekke den inn på nytt?

Må man som på OSL ta bagasjen gjennom tollen og så sjekke den inn på nytt?

Jeg har ingen erfarnig med S7, men de få jeg har hørt har reist med det sier de synes det er ok.

Aeroflot har ihvertfall mulighet til å sjekke bagasje inn til en lang rekke innlandsdestinasjoner via SVO (nytt fra fjor høst), så det kan tenkes at S7 også har fått til det samme - men det bør selskapet selv kunne si noe om.

Hei :)

Er det noen her som har erfaring med S7 Airlines? Hvordan er servicekonseptet deres?

Er det også noen som vet hvordan det fungerer med bytte fra utenriks- til innenriksfly på Domodedovo? Må man som på OSL ta bagasjen gjennom tollen og så sjekke den inn på nytt?

Fløy S7 fra Domodedovo til Kazan og retur samme vei i fjor sommer. Ikke forvent deg for mye, ble standard "russisk" innenriksmåltid med et glass drikke til, pluss kaffe. Mulig vi fikk et påfyll, men det husker jeg ikke i farten.

Bagasje inn i Russland må hentes og sjekkes inn på nytt.

Fløy S7 fra Domodedovo til Kazan og retur samme vei i fjor sommer. Ikke forvent deg for mye, ble standard "russisk" innenriksmåltid med et glass drikke til, pluss kaffe. Mulig vi fikk et påfyll, men det husker jeg ikke i farten.

Bagasje inn i Russland må hentes og sjekkes inn på nytt.

Takk for tilbakemeldinger begge to. :) Setter stor pris på det!

Har en del erfaringer, så forventningene er ikke urimelig høye.

Husker du hvordan du gjorde det med valg av seter?

Takk for tilbakemeldinger begge to. :) Setter stor pris på det!

Har en del erfaringer, så forventningene er ikke urimelig høye.

Husker du hvordan du gjorde det med valg av seter?

Jeg gjorde ikke noe aktivt valg på forhånd, såvidt jeg husker. Satt på 7A i VP-BCP (A319) til og 26G i (B762) VP-BVH på returen.

Havnet på en S7-flight mellom Munchen og Domodedovo i januar pga lost connection i MUC. Maskinen var en helt fin A321. Fikk først servert drikke, og etter en halvtimes tid kom matboksen... Men hyggelig og relativt ung betjening. Valgte sete ved innsjekk. Også friske safety instruction cards illustrert med søte damer med store mugger og ditto røde lepper:) Befriende at ikke alt er like politisk korrekt som hos oss i "vesten". Alt i alt en hyggelig flytur.

Back