• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen ganger blir man rørt. SK.

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Noen ganger blir man rørt. SK.

Hadde en flott tur fra AMS i kveld... Strålende opplagt crew inkl kaptein..

Gamletantene var fabelaktige... Folk hyggelige mot dem..

Pushout 10 min før tiden og ankomst vel 10 min før tiden...

Man kan si så mye om hva SK rører med , men disse folka fortjener å fortsette å gjøre en god jobb.... I lang tid framover.. Strålende i dag med deres tralle.. Koste meg....

Sagt fra en "ikke akkurat SK fan"..., men et vanlig menneske... Som forstår og håper de overlever.... i lang tid....:fly

Re: Noen ganger blir man rørt.. SK

Hadde en flott tur fra AMS i kveld... Strålende opplagt crew inkl kaptein..

Gamletantene var fabelaktige... Folk hyggelige mot dem..

Pushout 10 min før tiden og ankomst vel 10 min før tiden...

Man kan si så mye om hva SK rører med , men disse folka fortjener å fortsette å gjøre en god jobb.... I lang tid framover.. Strålende i dag med deres tralle.. Koste meg....

Sagt fra en "ikke akkurat SK fan"..., men et vanlig menneske... Som forstår og håper de overlever.... i lang tid....:fly

Hadde også en bra tur i går til EVE... Punklig var SAS, så punklig var vi. Servicen var bra på vei opp og utmerket på vei ned. Mange smiler, selv om det kan ikke ha vært lett i en dag som det var...

Re: Noen ganger blir man rørt. SK.

Heisann venner!

Absolutt en bra tråd!

Fløy selv t/r Shanghai med SAS denne uken og hadde flotte opplevelser med crew og bakkemannskap på begge turene! Fløy Business til PVG og Eco Extra hjemover og var veldig fornøyd med service og oppmerksomhet!

Bodde faktisk også på crewhotellet i Shanghai (Radisson Blu New World) og flere av crewet kjente igjen familien og meg når vi møttes tilfeldig i resepsjonen og smilet og en hilsen kom alltid kjapt!

Jeg flyr ofte en 4-8 flights i uken med SAS (og andre når det er nødvendig) og må si at 99% av alle ansatte gjør jobben utrolig bra!

Så en stor takk til alle SAS-ansatte fra en som mer eller mindre sammenhengende har vært EBG siden 1995!

Kim

Re: Noen ganger blir man rørt. SK.

Flott tråd ja! Jeg vil også berømme SAS for å ha vært ekstra serviceinstillte i en vanskelig tid.

Fløy SK4437 i går TOS BOO OSL (ekstra tur innom byen i vinden). De var så blide og hyggelige selv om vi var 2 timer forsinket.

Back