• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen fra Atlanta 1999/2000

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Noen få rescannede fra samlingen ....

Begynner med litt Delta ...

N375DL.jpg

B737-200 N375DL .. solgt til Air Tanzania og endte sine dager i en grøft i Mwanza ..

N810DE.jpg

MD11 N810DE .. Nå frakter i FedEx.

N955DL.jpg

MD88 N955DL .. fortsatt aktiv

N421DA.jpg

B727-200 N421DA .. parkert i april 2000

DL_row.jpg

Lang lang rekke .. those were the days!

OE-LAO.jpg

Austrian A330-200 OE-LAO. Solgt til TAP i 2007 og fikk på ny Star-farger.
Denne kjerra irriterte Delta. Den ble malt om til Star-farger før samarbeidet ble avsluttet og det irriterte dem grenseløst at den kom til Atlanta med deres codesharepassasjerer ombord ..

ZS-SBS.jpg

South African B747-400 ZS-SBS. Solgt til Transaero i 2010. Nå parkert i Melbourne, Florida siden 2/2-2015.

Til slutt tre bilder fra Cargo South. Min første jobb i USA var i Eva Air Cargo og der hadde jeg min egen MD11 å leke med. Good times. Avbildet B-16110, nå lagret i Vicorville.

B-16110_1.jpg

B-16110_2.jpg

B-16110_3.jpg

Takk for titten !

Takker for titten. Antar DL fortsatt har lang, lang rekke i ATL;)

Forøvrig håper jeg den står på min besøkte liste etter sommeren.
Planlegger noen dager på Holiday Inn College Park. Kanskje en får sett en fugl eller 2 også:cool:

Her var det mye godbiter, ser gjerne flerre bilder fra den tiden :) Er mye som har forandret seg de siste 15 årene :(

Takker og bukker Andreas!

Lite som er bedre enn bilder av gode klassiske flymaskiner :-)

Beste hilsen Espen

Back