Noen fly bilder fra Englands turen min..

Yankee

ScanFlyer Gold
London Heathrow, mitt første møte med Ethiopian (bildet er kun beskjært)
c10708cf.jpg

Ser jeg syner eller er det kondens inni motorene?
00ceffda.jpg

Noen versjoner av British Airways dekor
e68157ad.jpg

369530b4.jpg

2aec14b3.jpg

5ccbee7e.jpg

Del 2 kommer enten senere idag (kl er 00:40 her i England nå) eller onsdag neste uke.
Kos dere med bildene :)

Flotte bilder :up: Ser ut som noe kondens på Jumboen.
Bare ett lite tips; det ser ut som om det har blitt litt krøll med hvitbalansen på de siste bildene. Om du skal ta flere husk å sett den til auto eller gjeldene lysforhold ;)

Hvitbalansen på kamera mitt er utslitt Kanon, hele kamera er igrunn utslitt, nytt blir kjøpt så fort jeg har rå til det men takk for tips.. :)

Er de tatt fra hotellrom på Renaissance? De ble veldig gule ja. Typisk LHR vær også. Skal du til Myrtle Ave.?

Vede: Jepp de er tatt fra hotellrommet på Renaissance, gule? Sikker på at det ikke er skjermen din som er feiljustert? Hehe.. Hva er det å se på Myrtle Ave.

Inger: Du er ikke den eneste som ønsker mange av de selskapene på norske flyplasser

Update: Jeg har til nå idag (begynte å ta bilder litt etter 07:00 idag) så har jeg knipsa 12 av BA sine 767, 18 av deres 777 og 22 BA 747 og det er bare tuppen av isfjellet, passerer snart 500 bilder idag med et dårlig kamera, men jeg koser meg og skal tilbake hit så fort jeg har rå..

Takk for at dere stikker innom tråden til en SVG spotter :-)

Er vel fordi jeg har tatt de gjennom et vindu..
Jeg trenger ikke legge ut flere bilder... (sorry... har hatt en lang dag bak et kamera som til tider gjør som det selv vil)

Er vel fordi jeg har tatt de gjennom et vindu..
Jeg trenger ikke legge ut flere bilder... (sorry... har hatt en lang dag bak et kamera som til tider gjør som det selv vil)

Nå må du prøve å ta til deg litt kritikk gutt! Alt trenger ikke en unskyldning. Her kommenterer vi for å hjelpe deg, slik at bildene blir enda bedre i fremtiden. Det er vel det du ønsker?

Takk Kanon og Twin Otter, jeg prøvde en annen hvitbalanse på kamera, men det blir nok litt bedre bilder når jeg har kjøpt nytt kamera :)

Synd det krøller seg når du har så mange eksotiske kjerrer på brikken. Håper du begynner å ta bilder i RAW, da kan du nemlig bearbeide bildene på en helt annen måte enn hva du er vant med.

Back