Noen få fra en glad amatør på OSL

Epsilon

ScanFlyer Blue
Noen få fra en glad amatør på OSL

Prøver meg forsiktig med noen få fra den blå timen på OSL.

Ris og ros (gjerne med begrunnelse, da målet er å bli bedre) taes imot med veldig stor takk. Flott om man samtidig tar høyde for at jeg er amatør og har planer om å forbli det, og at eventuelle tips er deretter :)

Og takk for at du kikker på.
Null bildetekst, har ikke så mye å meddele...

IMG_2778

IMG_2796

IMG_2808

IMG_2812

IMG_2755

IMG_2751

Dett var dett, takk for meg og takk for at du tittet på.

Re: Noen få fra en glad amatør på OSL

Til å være amatør så syntes jeg dette var veldig bra, fint med litt variasjon og ikke bare fly!

Jeg har hvertfall ikke noe og lære bort til deg,for de bildene
her var knallfine synes jeg.

Vidar

Dette var veldig fine bilder! Du har "blikket" for gode komposisjoner - like bra som en profesjonell fotograf! Ingen grunn til å kalle deg "amatør".... Blant alle oss "amatørene" her på forumet, er du uansett blant de beste! ;)

Steinar
http://www.seabee.info

Som de andre skriver trenger du ikke å "skamme" deg over disse bildene i det hele tatt. Bare å fortsette, vi venter i spenning.

Ja må si meg enig her, veldig bra bilder fra en "Amatør", ser gjerne mer fra deg i fremtiden :)

Det første bildet var jo knall! Herlig stemning:)

Håper på mere fra deg.

Veldig bra bilder dette, så knips i vei. Ser gjerne flere fra denne amatøren :)

Pene bilder, du fikk fram spennende bilder av relativt kjedelige fly. Vakkert og godt jobbet:D

det første bildet var kjempefint.Likte det svært godt. Et stemningsbilde. Det kunne man helt klart hengt opp på veggen:)

Nydelige farger! Her har du virkelig fått fram stemningen perfekt! Første bildet var spesiellt bra! :)

Hehe! Glad, ja. Amatør, nei. Det første bildet der var meget pent du! Takk for at du deler. Slikt gjør godt for øyet.

Back