• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen bilder fra vollen

LN-RRE

Data warehouse consultant
Hei : ) Dette blir vel kanskje mine første spottebilder her inne på ScanAir forumet! Jeg trenger ennå litt trening i å se vinklene men det var koselig å være på vollen for å spotte i godt vær! Disse bildene ble tatt på forrige søndag : ) Hadde vært fint med kommentarer her så har jeg noe å jobbe etter : )

Flere bilder kan sees på
http://www.agnorbertheussen.com/aero1

Attachments

• IMGL0262.jpg
    IMGL0262.jpg
    67.4 KB · Views: 660
Takk for en hyggelig kommentar til en nybegynner! Liker miljøet her inne! Her virker alle å være velkommen.

Last edited by a moderator:
Flott bilde! :up:
Klare og fine farger! Sier ikke nei til mer bilder fra deg! :D
Virkelig fine bilder på siden du linker til!

Fantastisk lys! ser du har en liten tendens til å være litt foran flyene på noen av bildene, her finnes sikkert et forbedringspotensiale ;) :) Men mye fint, bra jobba :)

Tusen hjertelig takk for gode og hyggelige kommentarer!

Skal ta de små tipsene til etteretning. Prøve å tenke litt mer på cropping neste gang og kanskje prøve å lure på noen flere millimeter på objektivet. Har kun 200 mm tilrådighet akkurat pr dags dato, men kanskje man kan vurdere en teleconverter i fremtiden. 2X skal kunne fungere med 70.200 f4L fordi den er nokså skarp fra før av, selv på blender 4. Til spotting på dagtid burde man klare seg fint med blender 8 : )

Bare noen tanker : )

Back