Noen bilder fra Tromsø, Sandefjord og Trondheim
I midten av oktober var det klart for en liten Refresher av Mass & Balance, må ha dette for å kunne skrive lastepapirer på Widerøe sine flyvinger. Kurset var lagt til Sandefjord og fra Vadsø er jo dette et lite stykke å reise
Reiseruten min var Vadsø - Tromsø - Trondheim (med mellomlanding i Bodø) - Sandefjord og samme reiseruten tilbake 
Vel noen blider fikk man da tatt under oppholdet
Starter med bildene fra Tromsø
Fra kurslokalet tok man disse to bildene på kurset siste dag:
First day flying LN-WDV:
Da vi sku reise fra Torp så skulle vi reise med LN-WDW fra Torp til Trondheim. Skulle ta bilde av flyet når en av de jeg hadde vært på kurs med skulle ha det litt artig:
Men fikk tatt et brukanes bilde av LN-WDW like etterpå, dessverre med noen WFfolk og pax på da:
Her har vi landet på Værnes:
Lillebror, aka Baby-Dash, var også representert:
I midten av oktober var det klart for en liten Refresher av Mass & Balance, må ha dette for å kunne skrive lastepapirer på Widerøe sine flyvinger. Kurset var lagt til Sandefjord og fra Vadsø er jo dette et lite stykke å reise

Vel noen blider fikk man da tatt under oppholdet

Starter med bildene fra Tromsø

Fra kurslokalet tok man disse to bildene på kurset siste dag:

First day flying LN-WDV:

Da vi sku reise fra Torp så skulle vi reise med LN-WDW fra Torp til Trondheim. Skulle ta bilde av flyet når en av de jeg hadde vært på kurs med skulle ha det litt artig:

Men fikk tatt et brukanes bilde av LN-WDW like etterpå, dessverre med noen WFfolk og pax på da:

Her har vi landet på Værnes:

Lillebror, aka Baby-Dash, var også representert: