• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen bilder fra SVG i ettermiddag

Laua

Nybegynner
Her er resultatet av et par timers knipsing sammen med Joachim på SVG.
Takk for hyggelig selskap. :-)

Først og fremst til KLM-crewet som va på spottetur og tok imot innkommende maskin.
Ser dere nøye etter på bilde nr 2, ser dere at kapteinen vinker til sine kolleger.

DSC_5517forum.jpg

DSC_5524forum.jpg

DSC_5544forum.jpg

DSC_5546forum.jpg

Atlantic Airways OY-RCD
DSC_5604forum.jpg

DSC_5670forum.jpg

Sun Express TC-SUG
DSC_5614forum.jpg

DSC_5697forum.jpg

Som nybegynner, så tar jeg gjerne imot konstruktiv kritikk og feedback :-)
Jeg sliter litt med å nedskallere bildene. De blir ikke mer enn ca 200kb. Tips?

Synes du har fine bilder og vise oss.

Jeg klipper bildene mine i 1024x768 i Photoshop,du behøver egentlig
ikke mer enn 200kb her på forumet,for det er flere av oss her inne som har
opplevd at bildene har blitt "stjålet" fra forumet,og det er liten vits å gi dem
alt for høy kvalitet.

Vidar

For meg - så var bildet av vår faste KLM-fotograf/sjåfør, sammen med et KLM-crew - det stiligste bildet jeg har sett i år... Du har faktisk gjort et virkelig scoop. Du har fanget crewet på en fantastisk måte, hvor en kan se at de faktisk gleder seg over å være med Fr. Ur på "jobb". Nei dette bildet var kanon-bra, kanskje ikke teknisk - men komposisjon og tilstedeværelse på bildet likte jeg megt godt... Flott at du har slik observasjon, og fanger andre ting enn flyvemaskinen... Fantastisk - og sjeldent, meget sjeldent!

Hei å hå

H

Last edited:
Mange fine bilder her, bildet av TC-SUG var min favoritt. :)
Det første bildet var også stilig!

Takk for tilbakemeldinger og nedskalleringstips, folkens.
Lo godt når Trine parkerte, og halve KLM ramlet ut av bussen. :-)

Last edited:
du skulle ha sett uttrykket på deg selv når de kom ramlende ut av bilen ;-)
ps hadde de med ned i går også,men da 2 piloter og 1 kabin,er sjeldent at alle 6 reiser sammen på dagtid for tiden

Back