I inger ScanFlyer Gold 30 Jul 2012 #2 Her var det mange fine fly, og de er alle velkommen til OSL Inger
T TRDmiler ScanFlyer Blue 31 Jul 2012 #3 Takk for disse bildene! Artig med EK sin A380. Jeg var på KUL 10. juli og skimtet også MH sin. Så du den eller?
Takk for disse bildene! Artig med EK sin A380. Jeg var på KUL 10. juli og skimtet også MH sin. Så du den eller?
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 31 Jul 2012 #4 Wow! Mye flott her! KUL så ut til å være en noenlunde spottevennlig flyplass. Bildet av Malaysian ved gate A2 var min favoritt her pga. stilig vinkel.
Wow! Mye flott her! KUL så ut til å være en noenlunde spottevennlig flyplass. Bildet av Malaysian ved gate A2 var min favoritt her pga. stilig vinkel.
P Powell Newcomer 31 Jul 2012 #5 TRDmiler said: Takk for disse bildene! Artig med EK sin A380. Jeg var på KUL 10. juli og skimtet også MH sin. Så du den eller? Click to expand... Ja, jeg så den. Veldig fin maskin med fine farger, tok et bilde med mobil kamera gjennom vinduet når vi takset. Her er den :
TRDmiler said: Takk for disse bildene! Artig med EK sin A380. Jeg var på KUL 10. juli og skimtet også MH sin. Så du den eller? Click to expand... Ja, jeg så den. Veldig fin maskin med fine farger, tok et bilde med mobil kamera gjennom vinduet når vi takset. Her er den :