Jeg har den siste tiden vært utsatt for flere forsinkelser grunnet fjerning av insjekket bagasje til passasjerer som ikke kommer til flyavgang.
Senest i går kveld skjedde dette på NCL - AMS, noe som førte til løping gjennom Schiphol for å rekke OSL flyet (I utganspunktet knapp tid med 40 minutter connection innkludert passkontroll i sentralområdet. KLM stinger også gate 15 minutter før avgangstid). For 2 uker siden skjedde det same på Apollo/SAS mellom LPA og BGO. Da ble fosinkelsen nesten 1 time.
Er det noen som vet noe om hvorfor slike ting skjer?
- hva slags folk er det som ikke møter opp og forårsaker problemer for mange andre?
- hva skjer med bagasjen?
- hva skjer med passasjeren - får han/hun automatisk ombooking til annet fly?
Jeg har mange ganger ønsket at de som forårsaker denne type problemer blir bøtelagt på en eller annen mate som en lærepenge
Senest i går kveld skjedde dette på NCL - AMS, noe som førte til løping gjennom Schiphol for å rekke OSL flyet (I utganspunktet knapp tid med 40 minutter connection innkludert passkontroll i sentralområdet. KLM stinger også gate 15 minutter før avgangstid). For 2 uker siden skjedde det same på Apollo/SAS mellom LPA og BGO. Da ble fosinkelsen nesten 1 time.
Er det noen som vet noe om hvorfor slike ting skjer?
- hva slags folk er det som ikke møter opp og forårsaker problemer for mange andre?
- hva skjer med bagasjen?
- hva skjer med passasjeren - får han/hun automatisk ombooking til annet fly?
Jeg har mange ganger ønsket at de som forårsaker denne type problemer blir bøtelagt på en eller annen mate som en lærepenge