• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nektet å flytte krokodillen som sperret nødutgangen...ble kastet av!

Re: Nektet å flytte krokodillen som sperret nødutgangen...ble kastet av!

Bravo Ryanair!

Sitter det en vrang passasjer med et stort kosedyr og blokkerer nødutgangen, kan det jo gå utover sikkerheten om bord. Nekter pax'en å gjøre noe med det, synes jeg det var helt riktig av Ryanair å kaste henne av.

Bravo Ryanair!

Ehhhhh..... Vil vel kanskje heller si "Bravo for****a passasjertulling". Ryanair har vel strengt tatt ikke gjort noe galt? Med mindre krokodillen inneholdt livsviktige medisiner, skjønner jeg ikke helt hvilke grunner paxen har for ikke å legge krokodillen i hattehylla.

Æsj.. nå ble jeg skuffet, trodde det var snakk om en levende krokodille
(er tross alt helg!)..

Ehhhhh..... Vil vel kanskje heller si "Bravo for****a passasjertulling". Ryanair har vel strengt tatt ikke gjort noe galt? Med mindre krokodillen inneholdt livsviktige medisiner, skjønner jeg ikke helt hvilke grunner paxen har for ikke å legge krokodillen i hattehylla.

För info var det INGEN ironi i mitt inlägg utan FULL support!!

Stilig! Denne tråden passer jo utmerket i "Bak skranken".

De som fløy på midtøsten i "gamle dager" kunne fortelle at geiter og fjærkre ofte ble ansett som håndbagasje...

Ok. Tok ikke den ironien. Husk at ironi må merkes godt her på forumet....

Er det den store misforståelseslørdagen i dag??^_^

Bra av Ryanair ja. Folk med så lite respekt for både sikkerhet og atoritet har ingenting på et fly å gjøre.

Helt på sin plass av FR, sånn må det være. I min tid i WF var jeg borti noe lignende, et ektepar som nektet å flytte bagasjen sin fra nødutgang. Jeg gjorde det klart at hvis ikke bagasjen ble flyttet så ble de flyttet ut av flyet.....

Helt riktig gjort av Ryanair!!!! Kanskje en grunn alikevel til at de gjør det så bra...

Helt riktig gjort av Ryanair!!!! Kanskje en grunn alikevel til at de gjør det så bra...

Du sier noe... Kanskje alle flyselskapene hadde tjent like mye penger som Ryanair, hadde de bare kastet av pax som ikke følger instrukser fra besetningen...

Nei vent.. Det gjør de jo antageligvis allerede, uten at det har noen nevneverdig effekt på regnskapet... ^_^

Back