Nei altså, salig rot på PCen for tiden, og slikt finner man nye bilder til Scanair av

flyKSU

ScanFlyer Gold
Nei altså, salig rot på PCen for tiden, og slikt finner man nye bilder til Scanair av

Salig rot i flybildene mine på PC-en som vanlig, så i dag bestemte jeg meg for å ta en liten opprydning. (igjen) :rolleyes: Her er et lite utdrag av hva jeg fant. Jeg er ganske så sikker på at mange av dere sikkert har sett flere av disse før, men det får så være. Bildene kommer i usystematisk rekkefølge.

1.jpg

Blue Line Fokker 100, F-GNLE lander på rullebane 27 etter ankomst fra København. Widerøe leide (og leier muligens fortsatt inn) Blue Line til å fly deres rute mellom TRD og CPH mens styret rundt SAS' Q400-maskiner som landet på ræva holdt på som verst.

2.jpg

KLM Cityhopper Fokker 100, PH-KZE ankommet TRD fra Amsterdam.

3.jpg

Norwegian Boeing 737-300, LN-KKP tar av mot Split.

4.jpg

SAS Norge LN-RCU i solskinnet.

5.jpg

Og vi forlytter oss østover, mot Arlanda. Air France F-GTAN, Airbus A321 ankommet fra Charles de Gaulle.

7.jpg

CHC Helikopter Service LN-OHA ankommer rullebane 07 på Kvernberget.

8.jpg

Svenskene tar turen innom Kvernberget i en av deres C-130 Hercules.

9.jpg

Oljecharter på Kvernberget. Aeroflot-Nord Boeing 737-500, VP-BXM.

10.jpg

Enkelte ting ser bare bedre ut i svarthvitt...

11.jpg

Astraeus på OSL, ukjent registrering.

12.jpg

CSA Czech Airlines i sitt gamle fargeskjema på OSL.

13.jpg

Vi har flyttes oss til København, og ser en TAP Portugal Airbus A320 på vei inn for landing.

14.jpg

Norwegians nydelige logojet, som desverre ikke er å se lengre.

15.jpg

Iskald desemberspotting i solnedgang. Fokker 50, final rullebane 07.

16.jpg

Men på Rhodos er det gjerne varmt. SAS MD-80 OY-KHG.

17.jpg

En Twin Stratus i Sunndal, LN-YNA.

18.jpg

Air Europa fløy charter for KIWI av alle bedrifter forrige mai, her sett med en Boeing 737-800 på Kvernberget.

19.jpg

Ser nesten litt forlatt ut på Kvernberget her... Eurocopter Super Puma fra CHC.

20.jpg

En lekker SAS med winglets.

Re: Nei altså, salig rot på PCen for tiden, og slikt finner man nye bilder til Scanai

21.jpg

KLM etter ankomst fra Amsterdam, Boeing 737-800.

23.jpg

LN-RND, SAS Norge Fokker 50 tar av fra rullebane 07 på Kvernberget mot Bergen.

22.jpg

Og vi runder stille og rolig av med et oversiktsbilde av østre del av Kvernberget, fotografert fra fjellet... Kvernberget. Takk for titten, og kommenter gjerne.

Re: Nei altså, salig rot på PCen for tiden, og slikt finner man nye bilder til Scanai

Virkelig flotte bilder! Fokkeren i solnedgangen var virkelig slaaende. Ser ikke helt riktig ut, men allikevel ser det veldig bra ut! Helikopteret i motlys ser ogsaa utrolig bra ut!

Hehe, mulig du har rett i det ;) Men takk takk :)

Bildet nest øverst er ikke en F100, men en F70!

Back