• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

NAXmodeller

Halvorsn

ScanFlyer Molded
Hei
Lurte på om noen av -300WL seriene selges hos norwegian? de er så himla stilige :D

-og en ting til: hvilke modeller er det som selges nå? har ingen -NOx fly :/ Skaffet meg -DYA som jeg ikke hadde fra før av, men så at det var en viss rarhet med cockpitvinduene ift bl.a. en -300 mod jeg har fra '07.. (og er ikke den i 1:180 scale?)
takk for svar

Nei, de selges ikke, vet ikke om de har blitt lagt heller, men kan vel sende en mail til ppc holland om dette? :) Jeg skjønte ikke helt det med rarhet greiene! ;) forklar meg litt Nærmere! :D

NOL kommer inn i 1:100 snart, men de er for tiden utsolgt og de veit ikke når de får noe tilbake ;)
ehm, utdyping.. .jeg kan legge inn bilder så ser du hva jeg mener :D

Har en flymodell av NAX. Syns ikke hylla trenger, eller har plass til fler :lol:

Last edited by a moderator:
Back