• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

NAX8702 gjør Touch and go @ Torp

Det har med avgifter å gjøre... På en privateid flyplass som Torp eller rygge vil man kunne forhandle seg frem til en bedre avtale når man skal gjøre såpass mange landinger!

Re: NAX8702 gjør Touch and go @ Torp

LN-NOO er på vei til Bardufoss nå. Noen som vet hvilket fly det blir og om det allerede er på Torp?

LN-NOO er på vei til Bardufoss nå. Noen som vet hvilket fly det blir og om det allerede er på Torp?

Har du sett det som er skrevet i innlegg nr 5?:p

Flyet er ikke kommet til Torp.

Tusen takk Jeremiassen da får jeg hive meg på vei til Torp :D

Da var jeg tilbake fra Torp etter å ha sett et titalls strafferunder. Har dessverre litt dårlig opptikk for øyeblikket, men video filmingen ble ganske bra. Kommer vel noen snutter sent i kveld når jeg får redigert.

Da var jeg tilbake fra Torp etter å ha sett et titalls strafferunder. Har dessverre litt dårlig opptikk for øyeblikket, men video filmingen ble ganske bra. Kommer vel noen snutter sent i kveld når jeg får redigert.

Ser frem til det:)

Back