A andreas97sas ScanFlyer Silver 11 Jul 2012 #1 Noen som vet denne imorgen fra Oslo til Chania? 11 Juli dep 0600LOCAL Flightplan er også ønskelig Andreas Last edited: 11 Jul 2012
Noen som vet denne imorgen fra Oslo til Chania? 11 Juli dep 0600LOCAL Flightplan er også ønskelig Andreas
A akira Scanflyer Silver 11 Jul 2012 #2 Er LN-NOY som skal fly deg. Flightplan kan jeg ikke legge ut da det er ikke er lov. God tur
Oslop ScanFlyer Blue 11 Jul 2012 #3 akira said: Er LN-NOY som skal fly deg. Flightplan kan jeg ikke legge ut da det er ikke er lov. God tur Click to expand... Hvorfor skulle det være ulovlig? Alle flightplaner som er fila ligger jo på ippc.....
akira said: Er LN-NOY som skal fly deg. Flightplan kan jeg ikke legge ut da det er ikke er lov. God tur Click to expand... Hvorfor skulle det være ulovlig? Alle flightplaner som er fila ligger jo på ippc.....
A akira Scanflyer Silver 11 Jul 2012 #5 Oslop said: Hvorfor skulle det være ulovlig? Alle flightplaner som er fila ligger jo på ippc..... Click to expand... Interne retningslinjer. Jeg velger å gi ut registreringen, men ikke flightplan.
Oslop said: Hvorfor skulle det være ulovlig? Alle flightplaner som er fila ligger jo på ippc..... Click to expand... Interne retningslinjer. Jeg velger å gi ut registreringen, men ikke flightplan.