NAX/NLH flightene oppdelt på Flightradar24

CapeFL

Bagger
NAX/NLH flightene oppdelt på Flightradar24

Legger merke til at vanlig søk med filter på Flightradar 24 har endret seg ganske nylig.
NAX flighter og NLH flightene er nå skilt slik at ingen 788 dukker opp i søk på NAX.

Noen som kjenner til om dette kan bunne i overflytting av trafikk til NLH og i så måte bety at Norwegian nå flyr på annet AOC?

Siden både østen og US trafikken er skilt ut, ville jeg anta at det foreligger trafikkrettigheter fra US???

Re: NAX/NLH flightene oppdelt på Flightradar24

Jeg sendte en melding til flightradar her forleden om dette med vanskeligheter med å se alle norwegian-fly samtidig, og spurte om det ville vært en løsning om man kunne gjøre slik at man kan legge inn flere filtre samtidig. Og jeg fikk svar:
Thanks for writing to us and for providing your suggestion. You'll be glad to hear that we are currently working on including multiple input values for Airlines. This will enable you to input all the Norwegian callsigns into the one filter to view the flights, as you've described. It will also enable you to filter for different airlines in the one filter, i.e Norwegian and SAS flights only.

Unforunatley I can't comment on a specific release date as we're still in the development phase, but I would suggest keeping your eye open for updates in the next couple of months.

Det med at dreamlinere er nå filtrert i et eget filter vet jeg ikke noe om. De går jo fortsatt med DY/NAX nummere, men det er jo ikke sikkert dette legger grunnlag for filtreringen.

Re: NAX/NLH flightene oppdelt på Flightradar24

Konstigt att 788 inte dyker upp på NAX filtret.
Båda NAI och NAS dyker upp där.

Attachments

• uploadfromtaptalk1453757323629.jpg
    uploadfromtaptalk1453757323629.jpg
    44.7 KB · Views: 131
  • uploadfromtaptalk1453757350944.jpg
    uploadfromtaptalk1453757350944.jpg
    72 KB · Views: 137
  • uploadfromtaptalk1453757382756.jpg
    uploadfromtaptalk1453757382756.jpg
    71.6 KB · Views: 139
Back